کشف ۹۹ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیر ۸۷ نفر در خوزستان

۱۴۰۱/۰۲/۰۲ - ۲۱:۳۳:۵۷
کد خبر: ۱۳۲۱۶۰۶
کشف ۹۹ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیر ۸۷ نفر در خوزستان
فرمانده انتظامی استان با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، گفت: ماموران پلیس در طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز تعداد 99 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس ، سردار سید محمد صالحی امروز با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاحهای غیرمجاز و عاملان تیراندازی، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی خوزستان، طرح مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت سه روز به مرحله اجرا در آمد.

او گفت: در اجرای این طرح پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی در سراسر استان خوزستان، کار اطلاعاتی و اقدام های خاص پلیسی 78 نفر دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر کردند.

رییس  پلیس استان خوزستان افزود: در این ارتباط 29 قبضه سلاح جنگی، 70 قبضه سلاح شکاری و یک هزار و 579 عدد انواع فشنگ کشف شد.

صالحی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز