رحمتی: روبروی صنعت نفت تیم برتر میدان بودیم / به مردم خوزستان بابت دربی زیبا تبریک می گویم

۱۴۰۱/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۴:۲۵
کد خبر: ۱۳۲۷۲۳۰
رحمتی: روبروی صنعت نفت تیم برتر میدان بودیم / به مردم خوزستان بابت دربی زیبا تبریک می گویم
مربی تیم فولاد خوزستان گفت: از دقیقه یک تا پایان رقابت تیم برتر میدان بودیم و نمایش با کیفیتی داشتیم و به حقمان رسیدیم

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، کیانوش رحمتی شامگاه دوشنبه 19 اردیبهشت ماه پس از برد تیمش مقابل تیم صنعت نفت آبادان با حضور در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: به مردم خوب خوزستان بابت چنین دربی زیبایی تبریک می‌گویم. از طرف هر دو تیم شاهد رقابت خوبی بودیم و‌ تیم ما موقعیت‌های خوبی را به دست آورد.

او گفت: می‌دانستیم از این رقابت چه می‌خواهیم و بازیکنان به نحو احسنت شرح وظایف خود را انجام دادند و خوشبختانه در مسابقه ایی به برد رسیدیم که حقمان بود و اگر دقت بیشتری داشتیم گل‌های بیشتری هم به ثمر می‌رساندیم.

مربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه از دقیقه یک تا پایان رقابت تیم برتر میدان بودیم و نمایش با کیفیتی داشتیم و به حقمان رسیدیم، افزود: دربی همیشه حساسیت دارد و شرایط احساسی به وجود می‌آید. در نیمه اول ساسان انصاری و شیمبا موقعیت‌های خوبی داشتند که به گل نرسید و ما از لحاظ آماری تیم برتر بودیم.

رحمتی در پایان اضافه کرد: در نیمه دوم یک شوت شیمبا زد که گُلر نفت با سوپر واکنش دروازه را نجات داد، شوت پاتوسی را مدافعین نفت از روی خط دروازه در آوردند و باز هم می‌گویم اگر خوش شانس بودیم با اختلاف دو الی سه گل به برتری می رسیدم.

لازم به ذکر است دیدار تیم های صنعت نفت و فولاد خوزستان در قالب رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور شامگاه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که فولاد خوزستان با شوت عرضی شیمبا و برخورد به محمد طیبی، با گل به خودی صنعت نفتی ها به پیروزی رسید./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز