طبق برنامه ریزی های کارشناسانه دولتمردان در آینده نزدیک شاهد توسعه اقتصادی و تغییر به نفع مردم خواهیم شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۰۷:۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۳۲۸۵۳۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان ضمن قدردانی از همراهی آحاد مردم در راستای اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و اصلاحات اقتصادی گفت: با عنایت بر تصمیم های کارشناسی و برنامه‌ریزی دولتمردان در آینده نزدیک شاهد توسعه اقتصادی و تغییر به نفع مردم خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آقا رضا فتوحی در خصوص آخرین وضعیت تامین اجناس و کالاهای اساسی در بازار خوزستان ضمن اشاره به مهمترین موضوع های موثر در میزان موجودی کالاهای اساسی، به مصرف ۳۵۰ تا ۴۰۰ تنی مرغ در استان اشاره و اظهار کرد: روز پنج شنبه به طور متوسط در مجموع ۴۷۰ تن مرغ کشتار روز و منجمد در سطح استان توزیع شد.

او گفت: متاسفانه جوسازی‌های بی پایه و اساس که توسط رسانههای معاند و شبکه‌های اجتماعی انجام شد، منجر به این موضوع شد که مصرف کنندگان چندین برابر بیشتر از نیاز روزانه خود اقدام به خرید کالاهای اساسی کنند که این موضوع از دلایل اصلی ایجاد التهاب در بازار بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت شبانه روزی و روزهای تعطیل کشتارگاههای استان، افزود: ۶ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در مرغداریهای استان انجام شده، لذا در حال حاضر و در آینده هیچ گونه کمبودی در تامین نیاز مصرف کنندگان به وجود نخواهد آمد.

فتوحی بیان کرد: مهمترین وظیفه و رسالت دولتمردان خدمت به مردم است، در این راستا نظارت‌های میدانی مستمر توسط دستگاه‌های مربوطه به منظور کاهش التهابات بازار در حال انجام است.

او با اشاره به اینکه بازرسی به صورت مستمر از بازار انجام می‌شود، تاکید کرد: تمامی کالاهای موجود در بازار با همان قیمت درج شده بر روی آن‌ها باید به فروش برسند و با فروشندگان خاطی با جدیت تمام برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان اضافه کرد: سه کارخانه در استان خوزستان در حال تولید روغن خوراکی هستند و در راستای تامین نیاز مصرف کنندگان استان با تمام ظرفیت شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

فتوحی در پایان ضمن قدردانی از همراهی آحاد مردم در راستای اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها و اصلاحات اقتصادی افزود: با عنایت بر تصمیم های کارشناسی و برنامه‌ریزی دولتمردان در آینده نزدیک شاهد توسعه اقتصادی و تغییر به نفع مردم خواهیم شد./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز