آغاز عملیات بزرگ اجرایی عمران شهری آبادان از خرداد ماه سال جاری

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۵:۳۵:۱۵
کد خبر: ۱۳۲۸۸۴۴
آغاز عملیات بزرگ اجرایی عمران شهری آبادان از خرداد ماه سال جاری
شهردار آبادان از آغاز عملیات بزرگ اجرایی پروژه های عمرانی شهری از نیمه دوم خرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حسین حمیدپور امروز شنبه 24 اردیبهشت ماه در نشست کارگروه عمرانی و خدمات شهری آبادان که با حضور معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند، رییس شورای شهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهر آبادان برگزار شد، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، از نیمه دوم خرداد ماه امسال در برخی از مناطق شهری عملیات اجرایی پروژه های عمرانی با محوریت ساماندهی معابر شهری آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه اعتبار پروژه های یاد شده معادل ۱۱۰ میلیارد تومان است، گفت: موضوع بهسازی معابر به عنوان یکی از مشکل های اساسی شهری همواره از خواسته ها و مطالبه های به حق مردم بوده از همین رو به منظور ارج نهادن به خواست مردم عملیات اجرایی برخی پروژه‌های عمرانی و بهسازی معابر شهری در بعضی از مناطق به مرحله اجرا در خواهد آمد.

شهردار آبادان با بیان اینکه داشتن معابری استاندار حق مسلم مردم است و بنده به عنوان یک مسوول شرمنده همشهریان عزیزم هستم، افزود: با پیگیری و تلاش فراوان و همراهی نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ویژه شهرستان، امسال بخشی از انتظارها را با هم افزایی سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، گاز، برق، آبفا و مخابرات برآورده خواهیم کرد.

حمیدپور اجرایی شدن پروژه های یاد شده را اتفاق ویژه عمرانی سال ۱۴۰۱ برای شهر آبادان دانست و بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده این پروژه ها در صورت همراهی و همکاری دستگاه های اجرایی و برطرف شدن موانع اجرایی ظرف مدت هشت ماه به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر سامانه شهری آبادان اضافه کرد: در حال حاضر فراخوان ۶ مناقصه در این خصوص برگزار شده و از نیمه دوم خرداد ماه و پس از طی مراحل قانونی عملیات گسترده اصلاح معابر آغاز خواهد شد.

او ضمن تاکید بر هماهنگی تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان با شهرداری آبادان در این خصوص، تصریح کرد: باید تمامی دستگاه اجرایی به دلیل عدم تداخل و دوباره کاری پروژه‌های عمرانی در حال انجام یا قرار به انجام خود را در محدوده شهری به اطلاع شهرداری برسانند تا بتوانیم در راستای خدمات دهی به شهروندان گام موثری برداریم.

حمیدپور بیان کرد: شهرداری برای عدم دوباره کاری فقط در مناطقی اقدام به اجرای پروژه‌های عمرانی خواهد کرد که سایر دستگاه‌های اجرایی پروژه نداشته باشند.

شهردار آبادان در پایان از اجرای عملیات پروژه های عمرانی در بخش هایی از مناطق ۴۰ و ۶۰ متری ذوالفقاری، ۲۰ متری سده و جمشیدآباد، احمدآباد و کفیشه خبر داد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز