استاندار خوزستان: مدیران در کف بازار حاضر شوند و بر قیمت اجناس نظارت کنند

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۰۲:۱۰:۲۵
کد خبر: ۱۳۳۱۰۹۰
استاندار خوزستان گفت: دولت شجاعانه و محکم سیاستی را در پیش گرفته و مدیران باید در کف بازار حاضر شوند و بر قیمت‌ها نظارت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در حاشیه هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار که در سالن جلسه های حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: سیاست دولت در چارچوبی که طراحی شده باید به نحو مطلوب پیاده شود.

او با اشاره به مدت زمان آغاز به کار طرح اقتصادی دولت گفت: این طرح می‌تواند تحول اساسی را در اقتصاد ایران ایجاد کند.

استاندار خوزستان یکی از نقاط قوت و رمزهای موفقیت طرح اقتصادی دولت را تامین کالا در بازار و نظارت بر قیمتها دانست و افزود: در همه جای دنیا حمایت از تولید کننده و مصرف کنندگان وجود دارد، در این جلسه نیز بر سازماندهی و نظارت بر قیمتها تاکید شد.

خلیلیان از فعال شدن گروه‌های نظارت بر بازار خبرداد و بیان کرد: گروه‌های نظارتی از سوی صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، اصناف و تعزیرات حکومتی فعال شده‌اند و در قالب‌ گشت‌های مشترک یا جداگانه بر وضعیت بازار نظارت می‌کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان اینکه مدیران نباید تنها به ارایه گزارش اکتفا کنند، اضافه کرد: دولت شجاعانه و محکم سیاستی را در پیش گرفته و مدیران باید در کف بازار حاضر شوند و بر قیمت‌ها نظارت کنند.

او ادامه داد: اطلاعات لازم در خصوص وضعیت بازار باید از مردم دریافت شود و قیمت اجناس باید رصد شود.

استاندار خوزستان با اشاره به قیمت مرغ و تخم مرغ افزود: خوشبختانه قیمت مرغ و تخم مرغ روبه‌ کاهش است و تامین کالا در استان خوزستان به نحو مطلوبی به انجام رسیده است.

خلیلیان گفت: براساس گزارش های دریافتی برخی از فروشنده‌ها در مناطق روستایی و دور افتاده با کمبود کالا مواجه بودند که در این جلسه دستور تامین کالا و رسیدگی لازم داده شد.

او در رابطه‌ها وضعیت نانواییها و صف‌های طولانی مردم برای خرید نان افزود: طی روزهای اخیر شاهد صفوف طولانی مردم درب نانوایی‌ها بوده‌ایم که طی دو روز اخیر بهبود پیدا کرد و کیسه آرد اضافه در اختیار نانوایی‌ها قرار داده شد تا ساعت های پخت نان را افزایش دهند.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: برخی از نانوایی‌ها به دلیل کمبود سهمیه از پخت نان در صبح‌ها خودداری کرده بودند، بر این اساس در خصوص افزایش سهمیه تصمیم‌گیری شد.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به اینکه نانوا‌های آزادپز نیز می‌توانند تحت ضابطه قرار گیرند و به دریافت‌کنندگان آرد یارانهای ملحق شوند، بیان کرد: کیفیت نان باید مطلوب باشد و نانوایی‌ها نان مرغوب در اختیار مردم بگذارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز