ایمن سازی جاده‌های شادگان نیازمند توجه بیشتر است

۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۱:۰۹
کد خبر: ۱۳۳۱۳۶۵
ایمن سازی جاده‌های شادگان نیازمند توجه بیشتر است
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: ایمن سازی و آرام سازی ترافیک جاده‌های درون شهری و برون شهری در سطح شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، جمال صالح زاده امروز شنبه 31 اردیبهشت ماه در جلسه شورای ترافیک شهرستان با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت ترافیکی و عملیاتی شادگان و استان برای ایمن سازی و تسهیل تردد در محورهای درون و برون شهری، اظهار کرد: استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت سایر اداره ها به خصوص شهرداریها برای کاهش حوادث در دستور کار باشد.

او با تاکید بر اینکه موضوع مدیریت ترافیک به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، گفت: در کنار اقدام های انجام شده در حوزه روان‌سازی ترافیک، علل و عوامل کاهش حوادث ترافیک و راه‌های برون رفت از آن در دستور کار کلیه اعضا قرار بگیرد.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: موضوع ترافیک نیازمند همراهی و هم‌افزایی همه اعضا است که در این زمینه وظایف سازمانهای مختلف مشخص و به آنها اعلام شده که انتظار داریم همه مسوولان و متولیان امر پای کار بیایند تا شاهد کاهش و حذف دغدغه مردم در این حوزه باشیم.

صالح زاده در پایان بیان کرد: از هم اکنون باید برای زمان باقی مانده تا مراسم  پیاده روی اربعین حسینی نسبت به انجام طرح های ایمن سازی مسیر تردد به ویژه در محور سربندر - آبادان در محدوده شهرستان شادگان اقدام های لازم پیش بینی و انجام شود./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز