کشف احتکار بیش از ۷۱ تُن کالای در خوزستان

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۵:۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۳۳۱۷۳۶
کشف احتکار بیش از ۷۱ تُن کالای در خوزستان
فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف 71 تن کالای احتکار شده توسط پلیس اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان در چند روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی امروز یکشنبه یکم خرداد ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی چند روز گذشته پلیس اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری مراجع قضایی، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صمت خوزستان موفق به شناسایی انبارهای احتکار و کشف بیش از 71 تُن کالای اساسی شدند.

او گفت: ماموران پلیس در بازرسی از این انبارها 35 هزار و 101 کیلوگرم روغن خوراکی، 10 هزار و 970 کیلوگرم برنج، 227 هزار و 940 کیلوگرم ماکارونی، چهار هزار و 270 کیلوگرم شکر، 700 کیلوگرم قند و 480 کیلوگرم آرد کشف کردند.

رییس پلیس استان خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه پلیس اماکن موفق به کشف 16 هزار کیلوگرم گوشت و 325 هزار کیلوگرم شلتوک شد، از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از احتکار اقلام مورد نیاز مردم توسط سودجویان، و جلوگیری از اخلال در بازار مصرف، در صورت مشاهده هرگ ونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز