فقط ۳ مصدوم حادثه متروپل در بیمارستان بستری هستند

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۱۳:۲۲:۵۳
کد خبر: ۱۳۳۲۸۹۱
فقط ۳ مصدوم حادثه متروپل در بیمارستان بستری هستند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر تنها سه مصدوم حادثه فروریختن ساختمان متروپل در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد محمدی ظهر امروز چهارشنبه چهارم خرداد ماه اظهار کرد: همکاران اورژانس از دقایق ابتدایی وقوع حادثه در محل حضور داشتند و مصدومان را به نزدیکترین بیمارستانها یعنی شهید بهشتی، امام خمینی (ره) و 17 شهریور منتقل کردند.

او با بیان اینکه خوشبختانه بیشتر مصدومان با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شدند، گفت: در حال حاضر تنها سه مصدوم در بیمارستان هستند که دو نفرشان با حال خوب در بخش حضور دارند و یک نفر دیگر نیز بعد از عمل جراحی هم اکنون در وضعیت پایداری در بخش مراقبت‌های ویژه قلب بستری است و شرایط او نیز توسط اعضای هیات علمی دانشگاه و سرویس‌های مختلف مدیریت می‌شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: برای رعایت جوانب احتیاط، حضور عوامل اورژانس کشور را از شهرها و استان‌های همجوار شاهد هستیم و در حاضر 50 آمبولانس، چهار اتوبوسآمبولانس و دو بالگرد در منطقه حاضر و در حال خدمات‌رسانی هستند.

محمدی بیان کرد: در بیمارستان‌ها نیز متخصصان مختلف به ویژه در رشته‌های جراحی، جراحی اعصاب، زنان و طب اورژانس هر گونه انتقال مصدومان حادثه را مدیریت می‌‎کنند تا ما نیز گوشه‌ای از دردهای مردم عزیز آبادان را تسکین بدهیم.

او با بیان اینکه تمامی بیمارستان‌های آبادان برای خدمت‌رسانی به مصدومان حادثه متروپل در حالت آماده باش بسر می‌برند، اضافه کرد: بستری‌شدگان در بیمارستان‌ها مشکل خاص ندارند و امیدواریم آمار تلفات افزایش نیابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه داد: امیدواریم عملیات آواربرداری با سرعت بیشتری انجام شود تا بتوانیم به مصدومان احتمالی رسیدگی کنیم.

محمدی گفت: تمامی بیمارستان‌های آبادان برای پذیرش مصدومان در حال آماده‌باش هستند و یک بیمارستان در خرمشهر نیز به عنوان پشتیبان آماده شده ضمن اینکه بیمارستان‌های شهر اهواز نیز در حال آماده‌ باش هستند تا پذیرای مصدومان احتمالی این حادثه باشند.

مقام عالی دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: با اقدام های انجام شده مشکل خاصی در زمینه انتقال و درمان مصدومان این حادثه وجود ندارد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز