اشتغال پایدار با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان محقق خواهد شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۴:۵۶:۱۵
کد خبر: ۱۳۳۷۳۳۸
اشتغال پایدار با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان محقق خواهد شد
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان با اشاره به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: اشتغال پایدار با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، حسن خنافره امروز چهارشنبه 18 خرداد ماه در مراسم افتتاح کارگاه تولید مواد شوینده اظهار کرد: شرکت عبیر یاس تولید کننده مواد شوینده بهداشتی و صنعتی با استفاده از جدیدترین فناوری ها و بروزترین فرمولاسیون ها در شهرستان شادگان است.

او گفت: محصول های این شرکت توانایی رقابت با برترین برند های تولید شوینده در سطح کشور را داشته و می تواند تولید خود را با قیمتی رقابتی در اختیار مشتریان قرار دهد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر توجه به شرکت‌های دانش بنیان اشاره کرد و افزود: شهرستان شادگان از منابع، ظرفیت‌ها و فرصت‌های فراوانی برخوردار است که با بهره‌گیری از آن می توان مشکل اشتغال را حل کرد.

خنافره بیان کرد: اولویت این شهرستان به طور حتم توسعه شرکت های دانش بنیان و تولید، صنعت و کارآفرینی دانش بنیان است.

رییس اداره صمت شهرستان شادگان در پایان اضافه کرد: حمایت از تولید داخلی، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین و بومی‌سازی صنایع به‌ عنوان راهبرد اصلی در اداره صنعت، معدن و تجارت شادگان دنبال خواهد شد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز