انجام هماهنگی لازم با طرف عراقی برای توازن دو جانبه مرزهای خوزستان در ایام اربعین

۱۴۰۱/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۳۳۸۱۵۰
انجام هماهنگی لازم با طرف عراقی برای توازن دو جانبه مرزهای خوزستان در ایام اربعین
معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری اربعین با شکوه در سال ۱۴۰۱ انجام شده و امیدواریم در مراسم سال جاری، زایران اربعین حسینی با رضایت بیشتر نسبت به سال‌های قبل در این رویداد شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولی الله حیاتی در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرمانداران شهرستان‌های معین و مدیران دستگاه‌های متولی روز پنجشنبه در محل پایانه مرزی چذابه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تقسیم کار انجام شده میان دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌های معین مرز چذابه انتظار داریم اقدام های عملیاتی و اجرایی از هفته آینده آغاز شود.

او گفت: برگزاری جلسه ها هر هفته باید در مرز از سوی فرماندار و ارایه گزارش هر دستگاه اجرایی به منظور رصد فعالیت‌ها و اقدام ها انجام شود تا به یاری خداوند علاوه بر تسریع در روند اجرایی اقدام ها، بتوانیم امکان های خوبی را برای زایران اباعبدالله فراهم آوریم.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان با اشاره به تکالیف و وظایف پایانه‌ها در مراسم پیاده روی اربعین حسینی  افزود: طی همین هفته مشکل های نرم‌افزاری و دستگاه‌های مورد نیاز لازم برای بهبود در تردد زایران از مرز و بازگشت آن‌ها احصاء و تامین شوند تا در این زمینه مشکلی نداشته باشیم.

حیاتی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای خاک عراق از طریق سرکنسول ما در بصره در حال پیگیری است و تلاش می‌کنیم متناسب با افزایش ظرفیت‌های ایجاد شده در خاک خودمان در طرف عراقی نیز این ظرفیت‌ها فراهم  شود.

او اضافه کرد: برای رفاه زایران حسینی لازم است یک توازن دو جانبه در مرزها انجام شود که پیگیر این مساله هستیم.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان در پایان افزود: به یاری خداوند و با عملی شدن برنامه‌ها و تقسیم وظایف امیدواریم شاهد برگزاری اربعین حسینی با شکوه  در سال ۱۴۰۱ باشیم.

لازم به ذکر است که در این نشست همچنین مقرر شد نصب سه کیلومتر سایبان و مه‌پاش، ایجاد تامین وسایل سرمایشی و آبرسانی، افزایش ظرفیت پارکینگ، احداث ۱۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و… نیز انجام شود./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز