معاون استاندار خوزستان: مسوولان متولی زمینه تشویق ازدواج آسان را محیا کنند

۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۰:۴۰:۵۱
کد خبر: ۱۳۴۰۲۵۵
معاون استاندار خوزستان: مسوولان متولی زمینه تشویق ازدواج آسان را محیا کنند
سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: با توجه به آسیب های پیری جمعیت و ضرورت اجرای سیاست های جوانی جمعیت، همه دستگاه های متولی باید زمینه تشویق، ترغیب و فرهنگ سازی ازدواج آسان و تشکیل خانواده را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالرضا سیفی در آیین اهدای کمک جهیزیه و وسایل ضروری که با کمک خیران برای به ١٠٠ زوج شهر اهواز اهدا شد، اظهار کرد: مجموعه مدیریت ارشد استان از هر گونه فعالیت خیران برای آسان کردن فرآیند ازدواج جوانان حمایت می کند.

او ضمن تشکر از خیران و فعالان این عمل خداپسندانه گفت: این برنامه ها موجب ترویج امر خیر و تشویق جوانان به تشکیل خانواده می شود که بسیار ارزشمند است.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود: مجموعه استانداری خوزستان طبق سیاست های جدید در راستای فرمایش های مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت جوانی جمعیت از هرگونه اقدام خیرخواهانه برای تسهیل در امر ازدواج و تقویت بنیان خانواده پشتیبانی خواهد کرد.

سیفی در پایان اضافه کرد: با توجه به آسیب های پیری جمعیت و ضرورت اجرای سیاست های جوانی جمعیت، همه دستگاه های متولی باید زمینه تشویق، ترغیب و فرهنگ سازی ازدواج آسان و تشکیل خانواده را فراهم کنند.

لازم به ذکر است؛ این آیین  پنج شنبه 26 خرداد ماه در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جهان آرای اهواز برگزار و ۱۰۰ سری کمک جهیزیه به همت بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها اهدا شد./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز