خودروهای سیار توزیع آب شرب مصرفی شناسنامه‌دار می‌شوند

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۲۳:۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۸۸۶۱
خودروهای سیار توزیع آب شرب مصرفی شناسنامه‌دار می‌شوند
بر اساس تصمیم شورای صیانت از امنیت غذایی و بهبود کیفیت آب در استان خوزستان خودروها سیار توزیع آب شرب مصرفی در مناطق و محله ها شناسنامه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، نشست اعضای شورای صیانت از امنیت غذایی و بهبود کیفیت آب در استان خوزستان به ریاست عبدالرضا سیفی(معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان) و مسوولان مربوطه حول سه محور در سالن جلسه های آن معاونت برگزار شد.

در این جلسه کیفیت عمومی آب شرب در استان(مناطق شهری و روستایی) مورد بررسی قرار گرفت و گزارش های لازم از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و آب و فاضلاب استان دریافت شد.

همچنین موارد لازم پیرامون کیفیت آب مناطق روستایی و شهری که مقداری وضعیت نامطلوبی داشتند، برای رسیدگی فوری به آب و فاضلاب اعلام شد تا در اسرع وقت اقدامهای لازم را در خصوص ارتقای کیفیت آب این مناطق به انجام برساند.

در ادامه این نشست در خصوص لفافه‌گذاری یخ مصرفی مباحثی مطرح شد و بنا شد تا با همکاری معاونت اقتصادی استانداری، کارخانههای تولید یخ در استان با دریافت تسهیلات و کمک‌های دولتی برای نصب خط تولید لفافه‌گذاری یخ مصرفی و ارتقای کیفیت بهداشتی آن اقدام کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه پیرامون خودروهای سیار توزیع آب نیز تصمیم هایی اتخاذ شد که براساس آن مقرر شد تا دانشگاه علوم پزشکی با همکاری پلیس راهور و اداره کل صمت نسبت به ایجاد و نصب برچسب بر روی ماشین‌های سیار توزیع آب شرب مصرفی در مناطق و محله ها اقدام کنند تا این خودروها دارای شناسنامه شوند و از حمل آب سالم با کیفیت بالا اطمینان حاصل شود./انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز