تشریح جزییات دومین جلسه رسیدگی به متهمان فاجعه ساختمان متروپل آبادان

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۶:۳۹:۴۱
کد خبر: ۱۳۵۹۳۲۱
تشریح جزییات دومین جلسه رسیدگی به متهمان فاجعه ساختمان متروپل آبادان
رییس کل دادگستری استان خوزستان جزییات برگزاری دومین جلسه دادگاه رسیدگی به متهمان حادثه متروپل را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی دهقانی امروز سه شنبه 11 مرداد ماه در خصوص دومین جلسه دادگاه رسیدگی فاجعه ساختمان متروپل آبادان اظهار کرد: در این جلسه ابتدا اظهارهای دو نفر از ورثه متوفیان که در جلسه قبلی حضور نداشتند، اخذ شد.

او گفت: نماینده دادستان دلایل انتساب اتهام به هر یک از متهمان را به صورت جداگانه بیان کرد و متهمان نیز اظهارها و دفاعیات خود را ارایه دادند.

رییس کل دادگستری استان خوزستان افزود: تا کنون اظهارها و آخرین دفاعیات ۱۰ نفر از متهمان اخذ شده و مابقی متهمان و وکلای آن‌ها در جلسه بعدی که فردا برگزار خواهد شد، دفاعیات خود را ارایه خواهند داد.

دهقانی بیان کرد: تعداد متهمان این پرونده ۲۱ نفر هستند که در بازداشت به سر می برند و برای رسیدگی از زندان به دادگاه هدایت می شوند.

رییس کل دادگستری استان خوزستان در پایان اضافه کرد: طبق روال کارشناسی، هر کدام از متهمان فوت شده و سایر متهمان حاضر در دادگاه به میزان سهمی که در وقوع حادثه داشتند، مسوول پرداخت دیه متوفیان و مجروحان هستند.

لازم به ذکر است که دیروز دوشنبه 10 مرداد ماه اولین جلسه رسیدگی به فاجعه ساختمان متروپل آبادان در شعبه دوم دادگاه کیفری خوزستان بال حضور خانواده جانباختگان و متهمان تسکیل شد و نماینده خانواده بازماندگان این فاجعه غم انگیز اظهارهای خود را ارایه دادند./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز