فولاد خوزستان ۰ - ۰ صنعت نفت آبادان؛

تساوی دربی خوزستان با ۷ کارت زرد

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۲۱:۵۵:۴۳
کد خبر: ۱۳۶۳۴۴۹
تساوی دربی خوزستان با ۷ کارت زرد
دیدار تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان از هفته اول رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال کشور، امشب در اهواز برگزار شد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته اول رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امشب 22 مرداد ماه جاری از ساعت 20:30 دقیقه بدون حضور تماشاگردان در ورزشگاه فولاد آره نا میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هر دو تیم طی دو نیمه نتوانستند از موقعیت های خود بهره ببروند و قفل دروازه ها را باز کنند. البته سهم فولاد در خلق موقعیت بیشتر از صنعت نفت بود و با درخشش احسان مرادیان دروازه بان طلایی پوشان، در نهایت این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

جواد نکونام در این دیدار کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، مهدی شیری(78 مجتبی نجاریان)، ساسان انصاری(77 علی قربانی)، مجید علیاری، آیاندا پاتوسی(77 اشکان دژاگه)، احمد عبدالله زاده(70 حمید بوحمدان)، محمد آبشک(70 وریا غفوری)، احسان پهلوان، عارف آقاسی، سعید آقایی را به میدان فرستاده بود.

همچنین رضا پرکاس برای رویا رویی با تیم فولاد احسان مرادیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، حسین ساکی، امید خالدی، حکیم نصاری، میرهادی میرجوان،سینا مریدی(83 محمد قنبری)، فاخر تهامی(59 مهدی ممی زاده)، حسین پورامینی(89 رحیم آلبوغبیش)، امیرحسین فرهادی(81 وحید نامداری) را انتخاب کرده بود.

امیر عرب براقی با کمک های محمدجواد فلاح، وحید سیفی و عباس راکی قضاوت این دیدار و البرز حاجی‌پور نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند./انتهای پیام

سینا مریدی در دقیقه 12، حکیم نصاری(39)، میثم تهیدست(40)، محمد طیبی(55) و احسان مرادیان(84) از صنعت نفت و محمد آبشک(39) و عارف آقاسی(97) از فولاد با کارت زرد داور جریمه شدند./انتهای پیام

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز