شرکت‌ها در حوزه مسوولیت های اجتماعی موظف هستند نگاه یکپارچه به خوزستان داشته باشند

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۰۶:۵۷:۴۳
کد خبر: ۱۳۶۳۵۰۴
شرکت‌ها در حوزه مسوولیت های اجتماعی موظف هستند نگاه یکپارچه به خوزستان داشته باشند
استاندار خوزستان گفت: شرکت‌ها و موسسه ها موظف هستند به منظور توسعه و پیشرفت خوزستان در مسوولیت‌های اجتماعی خود نگاه یکپارچه به استان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در دومین جلسه شورای راهبری مسوولیت‌های اجتماعی استان که با حضور نمایندگان و مسوولان ٢۵ شرکت بزرگ فعال در حوزه مسوولیت های اجتماعی و مسوولان مربوطه استانی در محل سالن نشست های حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: شرکت‌ها و موسسه هایی که‌ در خوزستان هستند موظف‌ به انجام مسوولیت‌های اجتماعی خود در راستای توسعه و پیشرفت استان هستند.

او گفت: باید دیدگاههایی که در حوزه مسوولیت های اجتماعی تعریف شده، تابع تصمیم هایی باشد که در شورای عمومی مسوولیت های اجتماعی استان اتخاذ می‌شوند.

استاندار خوزستان افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص نیاز خوزستان ذی صلاح است و مسوول جمع آوری منابع بودجه از بدو مسیر تا هزینه کرد آن برای منابع عمرانی و توسعه استان است.

لازم به ذکر است که در نهایت این جلسه مصوب شد که شرکت‌ها و موسسه ها دو درصد از سود خالص خود، یا چهار درصد از محل قراردادهایی که در طول سال منعقد می‌کنند به حوزه مسوولیت های اجتماعی اختصاص دهند تا صرف پروژههای عمرانی حوزه فعالیت این شرکت ها یا شهرستان های استان شود.

همچنین به منظور نظارت پذیر نمودن فعالیت مسوولیت‌های اجتماعی و امکان برنامه‌ریزی برای این منابع که با بودجه عمومی یکپارچه شود، اعداد مسوولیت های اجتماعی پیشنهاد شد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز