تولید مسکن موتور محرکه اقتصاد است / فرمانداران کارگروه اشتغال جوانان را تشکیل دهند

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۲۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۶۴۶۳۸
تولید مسکن موتور محرکه اقتصاد است / فرمانداران کارگروه اشتغال جوانان را تشکیل دهند
استاندار خوزستان گفت: فرمانداران در راستای اشتغالزایی برای جوانان تلاش کنند، توجه به موضوع اشتغال و مسکن منجر به فقرزدایی و کاهش قیمت مسکن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در نشست با فرمانداران استان خوزستان که در سالن جلسه های شهید رجایی برگزار شد، با بیان اینکه دولت تسهیلات خوبی را برای ازدواج جوانان در نظر گرفته، اظهار کرد: فرمانداران در راستای اشتغالزایی برای جوانان تلاش کنند، توجه به موضوع اشتغال و مسکن منجر به فقرزدایی و کاهش قیمت مسکن خواهد شد.

او گفت: فرمانداران حل مشکل واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال را در دستور کار خود قرار دهند.

استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت توسعه سرمایه‌گذاری در استان افزود: بحث دانش بنیان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، واحدهای تولیدی باید به سمت استفاده از دانش بنیان شدن پیش بروند.

خلیلیان بیان کرد: تسهیلاتی که برای اشتغال خُرد در اختیار فرمانداران قرار می‌گیرد، فرصتی است که باید از آن استفاده کرد.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان اینکه مسکن در اولویت کاری فرمانداران باشد، اضافه کرد: موضوع مسکن می‌تواند موتور محرکه اقتصاد باشد از طرفی کارگروه اشتغال با الویت رسیدگی به مشکل های جوانان در فرمانداری‌ها فعال شود.

او با اشاره به فرارسیدن هفته دولت با تاکید بر اینکه طی هفته دولت فعالیت‌های دولت سیزدهم به اطلاع مردم رسانده شود، تصریح کرد: نقاط قوت استان زرخیز خوزستان و فعالیت‌های مثبتی که انجام می شود انعکاس داده شود تا بتوانیم استان را به جایگاهی بیشتر از گذشته برسانیم و اجازه ندهیم تا تبلیغات منفی علیه خوزستان انجام شود.

خلیلیان با بیان اینکه فرمانداران اجازه انفعال در دستگاه‌ها را ندهند، افزود: در زمینه تحرک بخشی و پویایی ادار ه ها کار شود.

استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: ایجاد اشتغال، مسکن، فعالیت دستگاه‌ها و صنعت در شهرستان‌ها ‌‌ شاخص ارزیابی فرمانداران است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز