هوادار ۱ - ۱ نفت مسجدسلیمان؛

تساوی مسجدسلیمانی ها در خانه هوادار

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۲۰:۳۷:۲۵
کد خبر: ۱۳۶۵۸۷۷
تساوی مسجدسلیمانی ها در خانه هوادار
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امشب مهمان تیم هوادار بود که در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امشب(جمعه 28 مرداد ماه 1401) مهمان تیم هوادار بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تیم نفت مسجدسلیمان هفته اول را در دیداری خانگی در مقابل تیم مس کرمان که به لیگ برتر برگشته، سه بر دوبه پیروزی رسید و لیگ برتر را بر خلاف سال های قبل با پیروزی آغاز کرد.

نیمه اول این دیدار با گل زنی نفتی ها آغاز شد. در این صحنه تیم نفت صاحب یک ضربه پنالتی شد که توسط سامان نریمان جهان زده شد که توسط میلاد فراهانی توپ مهار شد. توپ برگشتی مجددا زیر پای نریما جهان رسید و این بازیکن در نهایت توانست ماموریت خود را با گل زنی در دقیقه 25 به درستی انجام دهد تا تیمش یک بر صفر در خانه هوادار پیش افتد. در ادامه تلاش دو تیم برای باز کردن مجدد دروازه ها بی ثمر بود و نفتی ها نیمه اول را با پیروزی به پایان رساندند.

نیمه دوم اما با گلزنی شاگردان ساکت الهامی آغاز شد. در این صحنه پس از حمله ترکیبی بازیکنان هوادار، پاس بابک مرادی که اواسط نیمه اول وارد میدان شده بود، به امیرحسین پور محمد که تا نزدیکی دروازه نفتی ها آمده بود، رسید و این بازیکن در موقعیتی تک به تک دروزاه علی محسن زاده را باز کرد و این مسابقه را در دقیقه 55 به تساوی کشاند. در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید و سهم نفتی ها از هفته دوم یک امتیاز شد.

ساکت الهامی برای این دیدار میلاد فراهانی، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، امیرحسین پورمحمد، محسن سفیدچقایی، سید محمد میری(80 فرزاد جعفری)، سپهر روزی طلب(69 داریوش شجاعیان)، حسین صادقی، محمد چهارمحالی(31 بابک مرادی)، محمد جواد محمدی(80 رضا مغانلو)، نیما انتظاری را به میدان فرستاده بود.

همچنین علی محسن زاده، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سیدمحمد خرم الحسینی، نریمان جهان(80 حسین شنانی)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی(63 پیمان میری)، مسلم مجدمی(63 میثم نقی زاده)، میلاد باقری، اسماعیل بابایی بازیکنان ارنج شده رضا مهاجری در رقابت با تیم هوادار بودند.

سعاد وفا پیشه با کمک های ایوب غلامزاده، سید یعقوب حجتی و مهدی اجاقی قضاوت این دیدار و حسین نجاتی نیز نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

میلاد باقری  در دقیقه ۱۶، مسلم مجدمی(42) و علی محسن زاده(88) از تیم نفت مسجدسلیمان و نیما انتظاری(37) از تیم هوادار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با چهار امتیاز موقتا در رده دوم و تیم هوادار با چهار امتیاز موقتا در رده چهارم لیگ برتر بیست و دوم جای دارند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز