صنعت نفت آبادان ۰ - ۱ آلومینیوم اراک؛

شکست خانگی صنعت نفت در شرجی ۹۰ درصد

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۲۱:۳۰:۵۳
کد خبر: ۱۳۶۵۸۸۷
شکست خانگی صنعت نفت در شرجی ۹۰ درصد
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال کشور، امشب در دیداری خانگی، یک بر صفر نتیجه را به مهمان اراکی خود واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته دوم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امشب 28 مرداد ماه جاری از ساعت 20:30 دقیقه بدون حضور تماشاگردان در ورزشگاه تختی میزبان تیم آلومینیوم بود که در نهایت این دیدار با برد یک بر صفر اراکی ها به پایان رسید.

صنعت نفت آبادان که هفته اول را در اهواز روبروی تیم فولاد با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته بودند، بالاخره پس از تلاش های سه شیفت و شبانه روزی مسوولان پالاشگاه آبادان، با بازسازی ورزشگاه تختی، توانستند مجوز برگزاری رقابت های خانگی را بگیرند. هر چند این دیدار که قرار بود با حضور تماشاگران برگزار شود، در آخرین لحظه بدون حضور هواداران برگزار شد.

نیمه اول این دیدار علیرغم تلاش دو تیم، توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار اما با گلزنی شاگردان مهدی رحمتی آغاز شد. در این صحنه کاشته ارسالی میلاد فخر الدینی از سمت چپ به امیر محمد هوشمند رسید و این بازیکن توپ را به سمت دروازه نفتی ها هدایت کرد که با واکنش به موقع احسان مرادیان توپ دفع شد، اما در این لحظه به دلیل تعلل و جا ماندن خط دفاع نفتی ها، توپ زیر پای محمد رضا آزادی رسید تا این بازیکن با یک شوت دروازه صنعت نفت را در دقیقه 56 باز کند و تیمش را یک بر صفر پیش اندازد. در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید تا صنعت نفت آبادان در مسابقه افتتاحیه خانگی خود متحمل شکست شود و تیم آلومینیوم پس از ناکامی هفته اول، به برد برسد.

رضا پرکاس در این دیدار احسان مرادیان، محمد طیبی، حکیم نصاری(85 محمد قنبری)، میرهادی میرجوان، سیدفاخر تهامی(77 وحید نامداری)، حسین پورامینی(62 مهدی ممی زاده)، امید خالدی(62 عباس بوعذار)، میثم تهیدست، حسین ساکی، سینا مریدی(77 رحیم آلبوغبیش) و امیرحسین فرهادی را به میدان فرستاده بود.

همچنین حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، محمدرضا آزادی(79 علی دشتی)، امین جهان کهن(64 امیر نوری)، میلاد فخرالدینی، والنتینو یوئل(64 رضا جبیره) نیز بازیکنان ارنج شده مهدی رحمتی در دیدار با طلایی پوشانی آبادانی بودند.

احمد محمدی با کمک های مهدی شفیعی، بهزاد پناهی و یعقوب آشوری قضاوت این دیدار و محسن قهرمانی نیز نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

احسان حسینی در دقایق(91 و 92) با کارت زرد داور جریمه شد و با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با سه امتیاز موقتا در رده 15 و تیم آلومینیوم با سه امتیاز موقتا در رده هفتم لیگ برتر بیست و دوم جای دارند./انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز