دستگاه‌ها وظایف خود را در برابر قانون حمایت از جوانی جمعیت انجام دهند

۱۴۰۱/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۵:۴۹
کد خبر: ۱۳۶۸۴۳۷
دستگاه‌ها وظایف خود را در برابر قانون حمایت از جوانی جمعیت انجام دهند
استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه دستگاه وظایف خود را در برابر قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام دهند، گفت: تولید مسکن با بیش از یکصد رشته صنعت ارتباط دارد و تولید مسکن باعث رونق این صنایع و اشتغالزایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در نشست قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که با حضور اعضای مربوطه در محل سالن نشست های حوزه استاندار برگزار شد، اظهار کرد: سختگیری در ازدواج، اشتغال و مسکن سه موضوع اساسی در امر ازدواج بوده که موضوع اول مسیله فرهنگی و نیازمند تبلیغ در این زمینه است.

او گفت: برای اشتغال نیز می‌توانیم از ظرفیت کارخانهها و شرکتهای نیمه فعال و غیرفعال استفاده کرده و با حل کردن مشکل آن‌ها و بازگشت به چرخه تولید، میانبری برای ایجاد اشتغال فراهم کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه باید طرحهای سرمایه‌گذاری را نیز دنبال کنیم، افزود: ۵۰ درصد هزینه مسکن زمین است و در طرح جهش مسکن وقتی زمین را دولت تامین می‌کند به دنبال آن هزینه مسکن و اجاره‌بها نیز کاهش پیدا می‌کند.

خلیلیان بیان کرد: تولید مسکن با بیش از یکصد رشته صنعت ارتباط دارد و تولید مسکن باعث رونق این صنایع و اشتغال‌زایی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و وظایف دستگاه‌ها مشخص است و باید طبق آن نسبت به وظایف خود عمل کنند.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به اینکه دستگاهها گزارش اقدام های خود مرتب ارایه دهند، تاکید کرد: دستگاه‌ها باید در این زمینه اقدام های لازم را انجام و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق شاهد عملی شدن طرح‌ها باشیم./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز