۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به کارگاه داران خرما در خوزستان تخصیص داده شد

۱۴۰۱/۰۸/۲۲ - ۱۳:۳۳:۴۹
کد خبر: ۱۳۹۸۴۲۵
۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به کارگاه داران خرما در خوزستان تخصیص داده شد
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از سوی وزارت جهاد کشاورزی یکصد میلیارد تومان اعتبار با سود هشت درصد برای کارگاه داران خرما در استان تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد سلطان کاظمی در نشست بررسی مشکل های اتحادیه خرما و خشکبار اظهار کرد: از سوی وزارت جهاد کشاورزی از محل کمک های فنی – اعتباری تبصره ۱۸، مبلغ یکصد میلیارد تومان با سود هشت درصد برای کارگاه داران خرما در خوزستان تخصیص داده شد.

او گفت: این تسهیلات به متقاضیانی دارای پروانه بهره برداری از سوی سازمان و یا سازمان صمت داشته باشند، اعطا خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان افزود: متقاضیانی که دارای پروانه بهره برداری نیستند ولی جواز تاسیس دارند به شرط محرز بودن سند مالکیت می توانند با گرفتن استعلام نسبت به  اخذ پروانه بهره برداری اقدام نمایند.

سلطان کاظمی با اشاره به اینکه امسال برای معرفی متقاضیان از محل تبصره ۱۸ با مشکل مواجه بودیم، بیان کرد: پیگیر هستیم کشت خرما نیز به صورت قراردادی در استان  انجام شود.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان نیز در این نشست  نیز اظهار کرد: امسال ۹۵ هزار و ۷۰۰ تن خرما از نخلداران خریداری شد که رکورد محسوب می شود.

حسنی نسب اضافه کرد: بیش از ۸۰ درصد خرمای خریداری شده درجه یک و دو بود که نشان دهنده تعامل خوب بین نخلداران و اتحادیه صادرکنندگان خشکبار است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز