آموزش پرورش میگو به سربازان وظیفه خرمشهر

۱۴۰۱/۱۱/۰۵ - ۲۰:۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۴۲۷۸۶۵
آموزش پرورش میگو به سربازان وظیفه خرمشهر
رییس اداره شیلات خرمشهر از برگزاری دوره آموزشی - ترویجی اصول کاربردی پرورش میگو ویژه سربازان ناحیه مقاومت بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی از برنامه های مهم شیلات برگزاری مستمر دوره های آموزشی ترویجی و ارتقا دانش علمی و فنی علاقمندان به این حوزه است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، میلاد منیعات امروز چهارشنبه پنجم بهمن ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم اداره شیلات برگزاری مستمر دوره های آموزشی ترویجی و ارتقای دانش علمی و فنی تولید کنندگان و پرورش دهندگان است.

او گفت: رشته شیلات زمینه های شغلی متنوعی دارد و همچنین شهرستان خرمشهر از ظرفیت های شیلاتی خوبی برخوردار  است که علاقمندان به این حوزه می توانند با فراگیری دانش تخصصی، فنی و همچنین بهره مندی از تجارب پرورش دهندگان در این عرصه موفق عمل کنند.

رییس اداره شیلات شهرستان خرمشهر در پایان کسب مهارت های عملی و کاربردی را ضرورت اشتغال یابی جوانان دانست و افزود: دوران خدمت سربازی بستر مناسبی برای توانمند سازی و ارایه آموزش های مفید و بازار محور به کارکنان وظیفه است تا پس از پایان خدمت، وارد بازار کار شوند.

لازم به ذکر است که در این کارگاه آموزشی – ترویجی که با تدریس حمید محمدی آذرم عضو هیات علمی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد در خصوص اصول مدیریتی پرورش میگو، تغذیه مناسب، راهکارهای مقابله با بیماری ها بحث و سخنرانی شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز