آغاز به کار هفتاد ‌و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی کشور با حضور وزیر علوم در اهواز

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۴:۰۱
کد خبر: ۱۴۳۱۱۴۷
آغاز به کار هفتاد ‌و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی کشور با حضور وزیر علوم در اهواز
هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور امروز با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به میزبانی دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد علی زلفی‌گل امروز چهارشنبه 12 بهمن ماه در آیین آغازین نشست هفتاد ‌و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی کشور که در تالار شهید مطهری دانشکده‌ی علوم دانشگاهشهید چمران اهواز برگزار شد با تقدیر از مسوولان دانشگاه برای میزبانی این نشست، اظهار کرد: قراردادن تصاویر شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز در تالار برگزاری این نشست، شایسته‌ی تقدیر است.

 او ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه‌ی مبارک فجر یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شهدای حرم و سلامت از معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور خواست ارتباط خود را با دانشجویان بیش از پیش افزایش دهند.

وزیر علوم افزود: دانشجویان را فرزندان خود بدانید و تلاش کنید با حضور در سراهای دانشجویی، سالن‌های غذاخوری از نزدیک در جریان مشکل ها قرار بگیرید.

زلفی گل در پایان گفت: معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی کشور تلاش‌های بسیاری برای از سرگیری کلاس‌های درس پس از دو سال وقفه در آموزش کشور داشته‌اند و با سعه‌ی صدر توانستند مشکل و کمبودها را برای حضور دوباره‌ی دانشجویان رفع کنند.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در این نشست، اظهار کرد: این دانشگاه در دوران دفاع مقدس مقرر حضور لشکر نجف اشرف بود و تمامی امکان های آن در خدمت رزمندگان قرار گرفت.

علی‌محمد آخوندعلی در پایان افزود: استان خوزستان دارای ظرفیت‌های بسیار مهمی در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت، پتروشیمی، کشاورزی، گردشگری و... است و می‌توان با بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه‌ها این ظرفیت‌ها را توسعه‌ داده و از آن در راستای منافع کشور بهره گرفت.

لازم به ذکر است که دانشگاه شهید چمران اهواز ۱۲ تا ۱۴ بهمن‌ماه امسال میزبان برگزاری هفتاد و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یک‌شنبه شب(۹ بهمن‌ماه) وارد استان خوزستان شد. دکتر زلفی‌گل در این سفر با حضور در دانشگاه شهید چمران اهواز در آیین تکریم رییس پیشین و معرفی رییس جدید این دانشگاه حضور یافت.

برگزاری نشست شورای دانشگاه شهید چمران اهواز، حضور در آیین تکریم رییس پیشین و معرفی رییس جدید دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول و دانشگاه علوم و کشاورزی منابع طبیعی رامین و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و... از دیگر برنامه‌های سفر وزیر علوم به استان خوزستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز