دستگیری ۱۱۶ ملوان و توقیف ۱۹ لنج صیادی غیر مجاز در خوزستان

۱۴۰۱/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۹:۲۹
کد خبر: ۱۴۳۲۴۶۸
دستگیری ۱۱۶ ملوان و توقیف ۱۹ لنج صیادی غیر مجاز در خوزستان
تعداد ۱۹ فروند لنج صیادی به اتهام صید غیر مجاز در فصل ممنوعه در صیدگاه بوسیف توسط نیروهای اعزامی پایگاه حفاظت منابع آبزی بندر امام خمینی(ره) توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، کامران شریفی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی گشت دریایی نیروهای اعزامی پایگاه حفاظت منابع آبزی بندر امام خمینی(ره) تعداد ۱۹ فروند لنج صیادی به اتهام صید غیرمجاز در فصل ممنوعه در صیدگاه بوسیف توقیف شدند.

او گفت: در جریان بازرسی از شناورهای توقیف شده مقدار سه هزار و 685 کیلوگرم انواع ماهی و میگو و تعداد ۱۹ دستگاه ترال کشف و ضبط شد.

به گفته سرپرست یگان حفاظت آبزیان شیلات خوزستان تعداد ۱۱۶ نفر متهم در ارتباط با صید غیر مجاز در فصل ممنوعه نیز دستگیر شدند.

شریفی در پایان با تاکید بر اینکه یگان حفاظت منابع نیز در راستای اجرای قانون و حفظ ذخایر آبزیان، با قاطعیت با متخلفان برخورد خواهد کرد، افزود: برابر قانون حفاظت و بهره برداری از آب های جمهوری اسلامی ایران، متخلفان صید غیر مجاز آبزیان دریایی در محاکم قضایی محکوم به جرایم نقدی و مصادره محصول های آبزی و ادوات صید مکشوفه می شوند و علاوه بر این پرونده های تخلف صیادی به کمیسیون های رسیدگی به تخلف های صیادی ارجاع و مشمول محرومیت از صید خواهند شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز