صنعت نفت ۱ - ۲ پرسپولیس؛

دبل دیاباته و ثبت ۱۲ شکست برای صنعت نفت

۱۴۰۱/۱۱/۱۹ - ۱۷:۴۰:۰۵
کد خبر: ۱۴۳۴۲۹۶
دبل دیاباته و ثبت ۱۲ شکست برای صنعت نفت
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور، امروز میزبان تیم پرسپولیس بود که در نهایت دو بر یک از مهمان خود متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور، در ورزشگاه جهان پهلوان تختی، میزبان تیم پرسپولیس بود که در نهایت با نتیجه دو بر یک متحمل شکست شد.

تیم صنعت نفت آبادان که از 18 دیدار قبلی خود دو برد، پنج تساوی، 11 باخت و 11 امتیاز کسب کرده بود، امروز در خانه به دنبال کسب یک برد بود.

نیمه اول این دیدار با گلزنی زود هنگان شاگردان اسون تاوارس آغاز شد؛ در این صحنه حسن سنگیر گیر که از سمت راست نفوذ کرده بود با ارسال دقیق روی دروازه توپ را به فردین یوسفی رساند که این بازیکن با یک شیرچه به موقع در دقیقه هشت با سر اقدام به گلزنی کرد و تیم ش را یک بر صفر پیش انداخت.

این پایان کار نبود و پرسپولیس ها 11 دقیقه بعد در دقیقه 19 گل خورده را جبران کردند؛ در این صحنه پس از حضور قرمز ها پایتخت در محوطه جریمه صنعت نفت، توپ به سینا اسدبیگی رسید و این بازیکن اقدام به شوت زنی کرد که توپش به تیرک برخورد کرد که در برگشت به شیخ دیاباته رسید و این بازیکن با یک هد سر کار را تمام کرد و گل تساوی را به ثمر رسیاند. در ادامه 45 دقیقه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم اما با گلزنی شاگردان یحیی گل محمدی آغاز شد؛ در این صحنه شوت پرسپولیسی ها از وسط زمین به مدافع صنعت نفت برخورد و کمانه کرد و به عیسی آل کثیر رسید و این بازیکن با یک پشت پا توپ را به شیخ دیاباته پاس داد و این بازیکن در دقیقه 47 با دبل خود تیمش را دو بر یک از طلایی پوشان پیش انداخت. در ادامه دو تیم نتوانستند توپی را از خط دروازه ها عبور دهند تا این دیدار با نتیجه دو بر سک به شود پرسپولیس به پایان برسد و صنعت نفت همچنان ناکام در نتیجه گیری چه در خانه و چه خارج از خانه بماند.

ادسون تاوارس در این دیدار فرزین گروسیان، سپاستین پیریز(88 رضا امانی‌نژاد)، حسن بیت‌سعید (53 علی فریدون)، حکیم نصاری، طالب ریکانی(88 جلیل مزهر)، حسین سنگرگیر، محمد قنبری(40 امیرحسین فرهادی)، فردین یوسفی،  مهدی ممی‌زاده(88 محمدرضا باصری)، میثم تهیدست و یوسف وکیا را برای رقابت با تیم پرسپولیس انتخاب کرده بود.

همچنین یحیی گل محمدی برای رویا رویی با نفتی ها احمد گوهری، دانیال اسماعیلی‌فر، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی(64 سعید صادقی)، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، شیخ دیاباته(79 علی نعمتی)، گولسیانی، عیسی آل‌کثیر(91 فرشاد فرجی) و محمد عمری را به میدان فرستاده بود.

پیام حیدری با کمک های علیرضا ایلدرم، وحید سیفی و امیر ایار قضاوت این دیدار و محمدرضا فلاح نظارت بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

یوسف وکیا در دقیقه 16، حکیم نصاری(23)، مهدی ممی‌زاده(46)، علی فریدون(63)، فردین یوسفی(67)، سپاستین پیریز(83) از صنعت نفت با کارت زرد جریمه شدند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 11 امتیاز موقتا در رده پانزدهم و پرسپولیس با 39 امتیاز موقتا در رده دوم لیگ برتر بیست و دوم قرار دارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز