مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل قبل و جدید سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۵:۰۵:۲۹
کد خبر: ۱۴۴۴۸۳۲
مراسم تودیع و معارفه  مدیران عامل قبل و جدید سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد
طی مراسمی با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی"علی زارعی" به‌ عنوان مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، معارفه شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، ظهر امروز یکشنبه 14 اسفند ماه با حضور حجت عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، معاون اقتصادی استاندار خوزستان، ایمه جمعه فرمانداران و شهرداران آبادان و خرمشهر و مسوولان دو شهرستان در محل سالن دویست نفره مرکز همایش های سازمان منطقه آزاد اروند مراسم تودیع و معارفه مدیران قبل و جدید سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد.

بر این اساس"علی زارعی" به عنوان مدیرعامل جدید این سازمان معارفه شد و از زحمت های محمدرضا  اسکندری تقدیر به عمل آمد و تودیع شد.

لازم به ذکر است که اسکندری از مهر ماه 1400 به پیشنهاد سعید محمد به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

همچنین زارعی پیش از این مدیر سابق منطقه جنوب شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) و سپس مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران(صدرا) شد.

لازم به توضیح است که همچنین با پیشنهاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و تایید رییس جمهور، طی حکمی از سوی سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی"علی زارعی" به مدت سه سال به عنوان مدیرعامل و رییس هیات مدیره جدید سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما