مدیر عامل پیشین سازمان منطقه آزاد اروند: خواست مردم حق است / منصفانه نیست که مشکلات سال‌های گذشته را به این مدیریت نسبت دهیم

۱۴۰۱/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۷:۳۵
کد خبر: ۱۴۴۵۷۱۱
مدیر عامل پیشین سازمان منطقه آزاد اروند: خواست مردم حق است / منصفانه نیست که مشکلات سال‌های گذشته را به این مدیریت نسبت دهیم
مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: بی انصافی است که همه مشکل های 18 سال گذشته که هشت سال آن با مدیریت یک فرد بوده، به گردن مدیریت بنده انداخته شود، همانطور که برخی سعی دارند مشکل های سال‌ها و دولت‌های گذشته کشور را به گردن دولت جدید بیاندازند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمدرضا اسکندری در آیین تکریم از کرسی مدیریت نهاد حاکمیتی در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک به مناسب فرارسیدن ایام میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) و حلول اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ۴۳ و سال ۹ ماه سابقه کار در جمهوری اسلامی را دارم، اما به زعم برخی بنده باید بازنشسته می‌شدم و این که بنده زودتر از سیستم اداری خارج شوم آرزوی بعضی افراد شده بود و به همین خاطر فشارهایی به دبیرخانه و دولت وارد می‌شد که بنده را از سیستم مدیریتی کنار بزنند؛ حال آنکه بنده بارها گفتم و تصریح کردم که هنوز بازنشسته نشدم و بازنشسته نیستم.

او با بیان اینکه روزی که به اروند آمدم، قرار بر ماندگاری در دوره طولانی نبود، گفت: دوره کاری خود را در استان و شهرستان و مناطق انجام داده بودیم و هنوز هم سرباز جمهوری اسلامی هستم و هر جا تشخیص داده شد، به همین عنوان مشغول خدمت شدم.

مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد اروند، افزود: با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی، قصد داشتم پایان دوران کاری خود را مطرح کنم، اما پیشنهاد شد که با دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد همکاری کنم که در پاسخ، خواستار خدمت در منطقه آزاد اروند شدم.

اسکندری بیان کرد: از ابتدای فعالیت در اروند، سعی شد تا نابسامانی موجود در این منطقه را طی یک یا دو سال برچیده و آن را به نیروهای جوان منطقه واگذار کنم؛ روزی که به اروند آمدم، دچار بحران مدیریتی بود و تعطیلی و رکود، بخش های مختلف را در بر گرفته بود و مردم نیز دغدغه‌های انباشته‌ای داشتند.

رییس هیات مدیره پیشین سازمان منطقه آزاد اروند اضافه کرد: همزمان با آمدن من، مخالفت‌هایی ایجاد شد، اما بنا داشتیم که اروند را به جایگاه اصلی و جایگاهی که مردم انتظار داشتند، برسانیم. نخستین کاری که انجام شد، این بود که منطقه به فرهنگ اصیل خود که همانا فرهنگ مقاومت و ایثار و حب به اهل بیت است، باز گردد که این اتفاق علیرغم وجود مسیر طولانی در ادامه راه، اتفاق افتاد و در بخش عمرانی نیز، بسیاری از امور مغفول مانده تعیین تکلیف و برخی پروژه‌ها نیز برای پیشرفت عمرانی منطقه در نظر گرفته شد.

عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه در این مدت کوتاه با اقدام هایی که انجام شده، شهروندان به مردمی بودن این دولت اذعان پیدا کردند، تصریح کرد: به دنبال ابلاغ‌های راهبردی از سوی دبیرخانه طی شش ماهه دوم سال، در این مدت، ضابطه زدایی لازم و جذب سرمایه‌گذار خارجی اتفاق افتاد. همچنین سرمایه خارجی چشمگیری نیز در این خصوص جذب شده است.

اسکندری با بیان اینکه منطقه آزاد اروند به سمتی رفته که مشکل ها در حال مرتفع شدن هستند، ادامه داد: بی انصافی است که همه مشکل های ۱۸ سال گذشته که هشت سال آن با مدیریت یک فرد بوده، به گردن مدیریت بنده انداخته شود، همانطور که برخی سعی دارند مشکل های سال‌ها و دولت‌های گذشته کشور را به گردن دولت جدید بیاندازند.

او با تاکید بر اینکه خواست مردم حق است، ولی امکانات و منابعی که در اختیار ما قرار گرفت، اندک بود، افزود: در بحث اربعین حسینی نیز، امسال محوریت کار با سازمان منطقه آزاد اروند بود و به گواه آمار، بیشترین تعداد زایر نسبت به سال‌های گذشته از مرز شلمچه تردد کردند، همچنین خدمت به کاروان‌های راهیان نور را وظیفه خود می‌دانیم.

مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد اروند، در پایان با بیان اینکه از همه عزیزانی که در این مسیر ما را همراهی کردند تشکر می‌کنم و طلب حلالیت می‌طلبم، اضافه کرد: یک جوان توسط دولت مردمی به مدیریت این سازمان منصوب شده و امیدواریم بتواند کار را بهتر پیش ببرد، امیدوارم این دولت بتواند تا سال ۱۴۰۸ به کار خود ادامه دهد و با سیاست‌های خود مشکل های مردم را مرتفع سازد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز