استقبال شهروندان از نمایشگاه بزرگ بهاره عرضه مستقیم کالای با کیفیت واحدهای تولیدی اروند

۱۴۰۱/۱۲/۲۱ - ۱۶:۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۴۴۷۷۴۷
استقبال شهروندان از نمایشگاه بزرگ بهاره عرضه مستقیم کالای با کیفیت واحدهای تولیدی اروند
معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: سازمان منطقه آزاد اروند با هدف خدمت‌رسانی به شهروندان آبادان و خرمشهر، اقدام به برپایی نمایشگاهی با عنوان عرضه مستقیم توانمندی‌های واحد‌های تولیدی منطقه نموده است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، عبدالرضا ارسطو امروز یکشنبه 21 اسفند ماه ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: نمایشگاه، در زمینی به مساحت پنج هزار متر مربع، با هدف حمایت از واحد‌های تولیدی منطقه و معرفی و عرضه با کیفیت و قیمت مناسب محصول های آنها به عموم مردم برپا شده است.

او برگزاری نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم توانمندی‌های منطقه را قدم کوچکی برای حمایت از واحد‌های تولیدی منطقه دانست و ابراز امیدواری کرد این خدمت‌رسانی مورد قبول مردم صبور و فهیم آبادان و خرمشهر قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند با بیان اینکه مردم آبادان و خرمشهر رنج‌های فراوانی دیده‌اند، افزود: این رنج‌ها در سال های جنگ، حاصل از جنگ‌زدگی و ویرانی و در سال های پس از جنگ نیز حاصل بی‌مهری‌ها، نادیده گرفته شدن ها و سرعت پایین سازندگی و آبادانی بوده و شایسته است خدماتی بسیار بیشتری به مردم صبور این منطقه داده شود.

ارسطو در پایان با اشاره به اختصاص بیش از ۱۵۰ غرفه به واحد‌های تولیدی منطقه، بیان کرد: سعی بر آن شده تا کالاهای با کیفیت و متنوع، با قیمت مناسب در اختیار عموم مردم قرار گیرد که پیشبینی می شود استقبال مردم از این نمایشگاه به نسبت نمایشگاه های مشابه، پرشورتر خواهد شد.

لازم به ذکر است که نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم توانمندی‌های واحد‌های تولیدی منطقه آزاد اروند در محل نمایشگاه بین المللی سازمان منطقه آزاد تجاری اروند از ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ لغایت پنجم فروردین ۱۴۰۲ برپا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز