آغاز ایمن سازی ۶ محور پرخطر خوزستان در آستانه نوروز ۱۴۰۲

۱۴۰۱/۱۲/۲۳ - ۰۹:۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۴۴۸۵۰۱
آغاز ایمن سازی ۶ محور پرخطر خوزستان در آستانه نوروز ۱۴۰۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: ایمن سازی ۶ محور پر خطر استان در اولویت پروژه های راهداری برای نوروز پیش رو است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد جولانژاد در جلسه آمادگی برای استقبال از مسافران نوروزی که با حضور رییس پلیس راه خوزستان و فرماندهان پلیس راه شهرستان ها برگزار شد اظهار کرد: راه های پرخطر کشور توسط وزارت راه و شهرسازی احصاء شده و محورهای مربوطه به استان ابلاغ شدند.

او گفت: محورهای دیلم - هندیجان، گچساران - بهبهان، اهواز - ملاثانی - شوشتر، شوشتر - دزفول، اندیمشک - شوش و اندیمشک - پل زال محورهای پر خطر احصاء شده استان هستند که در اولویت حضور پر رنگ نیروهای راهداری با محوریت ایمن سازی قرار گرفتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه ایمن سازی نقاط پرحادثه استان مستمر در حال اجرا است، افزود: آشکارسازی نقاط پرتصادف استان و حضور گشت های راهداری در آستانه سفرهای نوروزی نیز در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است.

جولانژاد بیان کرد: ۶۰ میلیارد تومان پروژه نصب علایم و تجهیزهای ترافیکی در طول محورهای استان عملیاتی خواهد شد که بدون تردید اثربخشی قابل توجهی در کاهش تلفات جاده ای دارد.

او ادامه داد: استان از ۵۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی برخوردار است که آمادگی کامل برای استقبال از مسافران نوروزی را دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پایان بیان کرد: نوروز ۱۴۰۱ شاهد کاهش تصادف و تلفات جاده ای نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم که امیدوارم با حضور پررنگ و هم افزایی راهداری و پلیس راه شاهد ادامه روند کاهشی در نوروز پیش رو باشیم.

رییس پلیس راه خوزستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استاندار خوزستان نگاه ویژه ای به ایمن سازی و ارتقاء ایمنی جاده های استان دارد و بدون تردید این نگاه منجر به اتخاذ تصمیم های خوبی خواهد شد.

سعید رحیمی افزود: با تعامل و حضور هدفمند در شبکه معابر استان می توان سطح ترافیک و تلفات جاده ای را مدیریت کرد.

رییس پلیس راه خوزستان در پایان با اشاره به پروژه های ایمن سازی محور اهواز - خرمشهر، گفت: روند ایمن سازی این محور باید به تمامی محورهای پرخطر استان تعمیم داده شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز