استاندار خوزستان: تولیدات باید متناسب با نیاز انجام شود

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۵:۵۷
کد خبر: ۱۴۴۹۶۸۶
استاندار خوزستان: تولیدات باید متناسب با نیاز انجام شود
استاندار خوزستان گفت: ما به امیدآفرینی نیاز داریم، زمانی که افزایش تولید ملی هدف گیردی شود، به همه خواسته‌های خود خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و توانمندی گروه‌های جهادی و کارآفرینان که در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی اهواز بر پا شده است، برپایی چنین نمایشگاه‌هایی را نشانه بلوغ و رشد کشور در صنایع کوچک و مشاغل خانگی دانست و اظهار کرد: امروز عزیزانی با کمترین هزینه و بیشترین تلاش که ناشی از اراده تسلسل ناپذیر آن‌ها است، تولیدهای خود را در معرض دید عموم قرار دادند و امیدواریم که با استقبال خوب مردم قدمی برای خودکفایی این عزیزان برداشته شود.

او بر نقش‌آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف به ویژه مسایل اقتصادی تاکید کرد و گفت: هر جایی که جوانان ما وارد عرصه اقتصادی می شوند و با ذهنیت فعال خود به طراحی می‌پردازند و نتیجه خوبی در پی داشته است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تولیدها باید متناسب با نیاز انجام شود، بیان کرد: صنایع بزرگ از صنایع کوچک نشات می گیرد، آنچه که ما از کشورهای دیگر می‌بینیم این است که به خوشه‌های صنعتی توجه کرده اند و تولیدهای خود را متناسب با نیازهای کارگاه‌های متوسط و کوچک انجام دادند و سپس این صنایع را با صنایع بزرگ پیوند می‌دهند.

نماینده عالی دولت سیزدهم در خوزستان اضافه کرد: هر چه هزینه های تولید کاهش یابد در مقابل قدرت رقابت افزایش خواهد یافت.

او بر ایجاد امید در جامعه تاکید و تصریح کرد: ما به امیدآفرینی نیاز داریم، زمانی که افزایش تولید ملی هدف گذاری شود به همه خواسته‌های خود خواهیم رسید.

استاندار خوزستان در پایان از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها خواست تا خودباوری غرفه‌داران این نمایشگاه را که مصداق بارز "ما می‌توانیم" است را به تصویر بکشند.

لازم به ذکر است؛ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و توانمندی گروه‌های جهادی و کارآفرینان در راستای نمایش توانمندی ۲۵۰۰ گروه جهادی خوزستان و با حضور کارآفرینان استانی و کشوری در ۳۰۰ غرفه نمایشگاه‌های شکوه هجرت و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی از 24 تا 28 اسفند ماه برپا است.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز