ساعت کار اداره و مراکز آموزشی خوزستان در ماه رمضان اعلام شد

۱۴۰۲/۰۱/۰۵ - ۱۹:۰۵:۵۵
کد خبر: ۱۴۵۲۷۷۳
ساعت کار اداره و مراکز آموزشی خوزستان در ماه رمضان اعلام شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خوزستان، ساعت کار دستگاه های اجرایی و فعالیت مراکز آموزشی خوزستان طی ایام ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید احمد موالی زاده  امروز پنجم فروردین ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به تصویب نامه هیات وزیران و همچنین نظر به اهمیت روند خدمت رسانی به مردم شریف خوزستان، زمان شروع به کار دستگاه های اجرایی استان در ایام ماه مبارک رمضان ساعت هفت صبح اعلام می شود.

او گفت: ساعت پایان کار اداره های استان نیز ساعت ۱۵ اعلام می شود در عین حال کارکنان دستگاه های اجرایی به استثنای واحدهای عملیاتی، خدمت رسانی، مراکز بهداشتی، آموزشی و... منوط به اینکه ماهیت مشاغل آن ها خدشه ای بر روند خدمت رسانی ایجاد نکند، می توانند از دو ساعت کاری شناور هفت الی ۹ صبح با هماهنگی مسوول مافوق استفاده نمایند، مشروط بر آن که کسری تاخیر در ورود در انتهای همان روز جبران شود.

معاون استاندار خوزستان افزود: همچنین با توجه به الزام قانونی فعالیت به میزان ۴۴ ساعت موظف هفتگی، جبران ساعت های باقیمانده در قالب دورکاری محاسبه خواهد شد.

موالی زاده بیان کرد: شروع به کار اداره ها در روزهای بعد از لیالی قدر به منظور بهره مندی از فضیلت این شب ها با توجه به تصویب نامه هیات وزیران ۹ صبح اعلام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اضافه کرد: با توجه به اینکه ساعت شروع به کار اداره ها در استان ها هفت صبح و مدارس استان در مقطع ابتدایی هشت صبح اعلام شده، ضمن تاکید بر مدیران مدارس نسبت به پذیرش دانش آموزان از ساعت ۷:۳۰ و استفاده از این فرصت برای اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی، یادآور می شود با استفاده از مصوبه هیات وزیران به منظور حمایت از خانواده و کاهش دغدغه های والدین، دستگاه های اجرایی استان نسبت به شناور شدن ساعت کاری یکی از والدینی که هر دو شاغل هستند و همچنین زنان سرپرست خانوار که دارای فرزندان زیر شش سال و یا مقاطع ابتدایی هستند، اقدام به موافقت نماید.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز