اسکان بیش از ۸۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس خوزستان

۱۴۰۲/۰۱/۰۹ - ۲۳:۳۱:۴۸
کد خبر: ۱۴۵۴۱۹۱
اسکان بیش از ۸۳ هزار مسافر نوروزی در مدارس خوزستان
دبیر ستاد اسکان نوروزی استان خوزستان گفت: از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی ۸۳ هزار و ۴۸۴ نفر در قالب ۱۹ هزار و ۸۴ خانواده در مدارس استان اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مسعود حمیدی‌نژاد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: امسال پنج‌ هزار کلاس درس در خوزستان برای اسکان گردشگران نوروزی درن ظر گرفته شده که با استقبال بسیار خوبی از سوی مسافران همراه بوده است.

او گفت: تعداد گردشگران نوروزی اسکان‌ یافته در مراکز رفاهی و اردوگاهی استان تا کنون ۱۸ هزار نفر در قالب پنج‌ هزار و ۴۰۰ خانواده ثبت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان افزود: همچنین در این مدت ۴۹۱ هزار و ۹۷۹ مسافر در هتل‌ها، مراکز بوم‌گردی و هتل‌آپارتمان‌های خوزستان اسکان داشته‌اند.

دبیر ستاد اسکان نوروز خوزستان با بیان این‌که ۶۱۷ هزار و ۲۷۷ نفر در کمپ‌های شهرداری و چادرهای مسافرتی استان مستقر شده‌اند، بیان کرد: اسکان ۱۰۸ هزار و ۷۰۹ مسافر دیگر در خوابگاه‌های اداره ها و مراکز ورزشی خوزستان انجام شده است.

حمیدی نژاد در پایان اضافه کرد: خوشبختانه امسال به دلیل شرایط خوب آب و هوایی در استان، گردشگران بسیاری خوزستان را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز