فرمانده کل انتظامی کشور: خوزستان یاد داد که چگونه مقاوم و با عزت باشیم / مردم مستحق بهترین خدمت هستند

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۲۰:۴۶:۲۲
کد خبر: ۱۴۸۰۵۸۰
فرمانده کل انتظامی کشور: خوزستان یاد داد که چگونه مقاوم و با عزت باشیم / مردم مستحق بهترین خدمت هستند
فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه خوزستان یاد داد چگونه فاتح و با گذشت باشیم، گفت: در چنین محلی و در چنین خاکی و در کنار چنین مردمی خدمت کردن به جز توفیق الهی در مدت زمانی محدود چیز دیگری نمی تواند باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار"احمدرضا رادان" امروز چهارشنبه 10 خرداد ماه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی استان خوزستان که در اهواز برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) اظهار کرد: از اینکه توفیق شد در استانی که برای همه خاطره انگیز است حضور پیدا کنم خدا را سپاسگزارم و شکر این نعمت را با سپاس به درگاهش به جا می‌آورم.

او گفت: خوزستان، اهواز، خرمشهر، آبادان، نهرخین، کربلاها و همه و همه یادآور این است که خوزستان برای مردم ایران، رزمندگان و خاصه برای مردم خوزستان یادآور خاطراتی از جنس مقاومت، ایثار، گذشت، مهمان نوازی، نه گفتن به سلطه و تحمل سختی ها است.

فرمانده کل انتظامی کشور افزود: خوزستان یاد داد که چگونه مقاوم باشیم، یاد داد که می‌شود در برابر تمامی کفر، با عزت مقاومت کرد و ابهت سردمداران پوشالی را که به تجهیزات دل بستند را شکست و یاد داد که مقاومت به چه صورت می تواند تعیین کننده سرنوشت بهتری باشد و یاد داد که تحمل سختی ها و آوارگی‌ها به چه صورت می‌تواند از جنس عزت و اقتدار برای ما باشد.

رادان بیان کرد: خوزستان یاد داد که چگونه خاکی، محلی، منطقه ای و نقطه ای می تواند زیارتگاه میلیون‌ها نفر آدم عاشق جان باخته شود و یاد داد که چگونه دشمن مغرور و تا دندان مسلح را می توان ماه ها و روزها در پشت خاکریز نگهداشت و اجازه نداد یک متر پیشروی کند.

مقام ارشد انتظامی کشور اضافه کرد: خوزستان یاد داد چگونه فاتح و با گذشت باشیم، یاد داد که بعد از گذر زمان این‌خاک علاوه بر زیارتگاه، مسیرعاشقان راه کربلا باشد؛ در چنین محلی و در چنین خاکی و در کنار چنین مردمی خدمت کردن به جز توفیق الهی در مدت زمانی محدود چیز دیگری نمی تواند باشد.

او ادامه داد: خیلی‌ها در پست ها مدتی قرار می‌گیرند و بعد به رسم روزگار باید تحویل دهند و در این مدت نوع خدمت و صحنه پردازی برای اینکه مردم چه تصویری در ذهن شان از آن فرد و آن پست می باشد به واسطه این است که آن فرد توانسته تلاش های خود را در ذهن مردم قرار دهد.

رادان با بیان اینکه خدمت از جنس انتظام و امنیت نیاز واقعی همگان در همه عرصه ها است، تصریح کرد: مردم مستحق بهترین‌ خدمت و شایسته ارایه بهترین‌ها هستند و خداوند بر من و شما منت می‌گذارد تا بتوانیم برای آخرت خود اقدام کنیم و شرمنده شهدا و مردم نشویم.

رییس پلیس کل کشور با بیان اینکه شغل انتظامی در همه عصرها برای همه مردم با هر سلیقه ای که باشد، باید مصداق خدمت همراه با آسایش و امنیت آنها باشد، اظهار کرد: شهادت می دهم که همکاران من در فرماندهی انتظامی خوزستان جز کسانی بودند که زحمت‌های فراوانی متحمل شدند و با کار سخت توشه های بسیاری در کارنامه آخرت شان قرار دادند و سردار صالحی راهبری و فرماندهی این کار سخت، پیچیده، حساس و هوشمند را در مدت زمان خود به خوبی و به درستی با درایت و با بهره گیری از همه ظرفیت ها انجام داد.

او بیان کرد: تمایل دارم از همین جا عرض خسته نباشید و خداقوت به واسطه خدمت چند ۱۰ ساله سردار صالحی تقدیم کنم مخصوصا طی مدتی که فرماندهی انتظامی استان خوزستان را عهده دار بود و بیشتر از آن از همکارانی که در کنارش بودند تشکر کنم و حق بر این است که بیشتر از آن، از خانواده همکاران تشکر کنم که اگر نباشد همراهی، همدلی و همکاری همسران فرماندهان و کارکنان گویا چرخ در حرکت شاید با سرعت کافی خود انجام نمی‌گرفت.

مقام عالی انتظامی کشور توضیح داد: در چنین شرایطی انتخاب به جای یک نفری که نغمه خود را به یاد مردم سپرده خیلی سخت است که چه کسی جایگزین فردی شود که بتواند هم راه را ادامه دهد و هم سرعت و جهش بخشد و هم بتواند کاروان سخت اما خوش انتظامی - امنیتی را به‌ خوبی جلو ببرد که در همه پیگیری ها و بررسی ها به این نتیجه رسیدیم که یک فرزند خوزستانی که اهل خوزستان است و در خوزستان خدمت کرده و در زمانی هم که از خوزستان هجرت کرد در استان‌های دیگر در هر پستی کاملا موفق بود انتخاب کنیم به سردار"میرفیضی" رسیدیم تا بتواند پرچم برافراشته شده امنیت را در اختیار بگیرد و این پرچم را با سلامت به جلو ببرد.

رادان گفت: سردار میرفیضی در استان گلستان، مازندران و در استان قم کارنامه درخشانی دارد، او هدیه ای است از طرف فرماندهی کل انتظامی کشور به مسوولان و مردم خوب، با انگیزه و مقاوم خوزستان.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان بر مواد ذیل تاکید کرد:

1- حفظ و تکریم فرمانده قبلی جزو لاینفک اصول اخلاقی است و هیچ تردیدی در آن نیست

2- با تلاش، برنامه ریزی و استفاده از ظرفیت خوب همکاران، بسیجیان، عشایر، قبایل، بزرگان، مردم و مسوولان استان باید این استان برای مجرمان و کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند نا امن شود 3- باید این منطقه برای کسانی که از سلاح برخلاف امنیت منطقه و مردم استفاده می کنند نا امن باشد

4- این منطقه باید برای انجام فعالیت‌های روزمره اعم از اقتصادی، عمرانی و هر آنچه که می‌خواهد چرخ حرکت استان را به سمت جلو ببرد، بیش از پیش در امنیت و آسایش کامل قرار گیرد.

لازم به ذکر است که در این مراسم استاندار خوزستان، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری، فرمانده سپاه استان، فرمانده ارتش در جنوب غرب کشور و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی استان در حسینیه واقع در ستاد فرماندهی خوزستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز