کشف و ضبط بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد هویت بهداشتی در اهواز

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۳:۲۴:۱۴
کد خبر: ۱۴۸۲۹۰۷
کشف و ضبط بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد هویت بهداشتی در اهواز
سرپرست اداره دامپزشکی اهواز از کشف یک و نیم تُن تخم مرغ فاقد هویت بهداشتی در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید مرتضی قریشی امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی بازدید های مستمر بازرسان بهداشتی اداره دامپزشکی از کارگاه های بسته بندی، مراکز نگهداری و پخش تخم مرغ، بالغ بر ۱۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ غیر مجاز و بدون هویت در یکی از کارگاه های بسته بندی تخم مرغ کشف و ضبط شد.

او گفت: با اشاره به آغاز فصل گرم سال در استان خوزستان و حمل غیر مجاز محموله فوق و نامشخص بودن تاریخ و محل تولید، محموله ضبط و نسبت به نمونه برداری برای انجام آزمایش های کنترل کیفیت اقدام شد.

سرپرست اداره دامپزشکی اهواز با اشاره این که نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر روند تولید و توزیع اصولی فرآورده‌ های خام دامی از مزرعه تا سفره در حال انجام است، افزود: یکی از اقدام های موثر و مطلوب در زمینه ارتقای مسایل بهداشتی در تولید فرآورده‌ های خام دامی، تشدید نظارت‌ها بر تولید و توزیع این محصول ها است.

قریشی از شهروندان خواست هنگام خرید تخم مرغ به مشخصات تولید، نوع بسته بندی و محل نگهداری آن در یخچال توجه نموده و از خرید تخم مرغ های بدون هویت، شکسته، آلوده به مدفوع و نگهداری شده در خارج از یخچال خودداری نمایند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز