استاندار خوزستان: مبارزه با قاچاق نیازمند برنامه‌ریزی کارشناسانه و هدفمند و افراد پاک دست است / ما باید برای مردم آسایش و رفاه به ارمغان بیاوریم

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۳:۲۵
کد خبر: ۱۴۸۲۹۵۷
استاندار خوزستان گفت: شناخت شبکه‌های تضمینی قاچاق، نظارت و کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی در خارج از مرزها ضروری است، هر مدیری در حوزه کاری خود وقت ویژه ای برای مبارزه با قاچاق بگذارد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق و ارز خوزستان که با حضور مسوولان مربوطه در محل سالن جلسه های حوزه استاندار برگزار شد، ضمن تاکید بر ضرورت فعالیت کارشناسی و مطالعاتی وسیع در بحث مبارزه با قاچاق، اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر نیازمند هم‌افزایی، کار کارشناسی و مطالعاتی دقیق، اراده‌ای مصمم با بهره‌گیری از توانمندی افرادی پاک دست است.

او با بیان اینکه ما باید برای مردم آسایش و رفاه به ارمغان بیاوریم، گفت: مطالعه بر روی جریان‌های قاچاق برای جلوگیری از خروج کالا و ارز ضروری است؛ بی مبالاتی در عرصه مدیریت سبب می‌شود تا این رخدادها پیش آید.

استاندار خوزستان با بیان اینکه آثار مخرب قاچاق برای استان و کشور باید مورد توجه واقع شود، افزود: شناخت شبکه‌های تضمینی قاچاق، نظارت و کنترل دستگاه‌های اطلاعاتی در خارج از مرزها ضروری است.

حسینی محراب بیان کرد: هر مدیری در حوزه کاری خود وقت ویژه ای برای مبارزه با قاچاق بگذارد.

نماینده عالی دولت سیزدهم در استان خوزستان اضافه کرد: با فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی، قاچاق را برای جوانان و نوجوانان مذموم جلوه دهیم.

استاندار خوزستان در پایان بر جمع بندی طرح مطالعاتی مبارزه با قاچاق تاکید کرد و افزود: هم افزایی دستگاه‌های امنیتی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و نرم افزارهای قوی ضروری است؛ همچنین از تجربه موفق استان‌های دیگر و کشورها را در خصوص مبارزه با قاچاق استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز