پور موسوی:

بازی با سپاهان، تمرینی بود

۱۳۹۴/۰۶/۱۵ - ۱۴:۰۰:۱۵
کد خبر: ۳۱۵۱۷۶
بازی با سپاهان، تمرینی بود
مربی و دستیار ارشد تیم استقلال صنعتی خوزستان عنوان کرد: در چند بازی گذشته، تیم را بهتر شناخته ایم.

سید اکبر پور موسوی در گفتگو با برنا در اهواز، اظهارداشت: گذشته از این نکته که مبادا احساس غرور کرده باشیم ،بازی مقابل تیم سپاهان اصفهان را در هفته ابتدایی لیگ برتر ،فقط یک دست گرمی بدانید.

وی با تاکید بر بهترشدن هفته به هفته تیمش در ادامه لیگ برتر، گفت: قطعا همانگونه که هواداران و تیم مدیران شرکت گروه ملی اطلاع دارند، به خاطر تعویض چند بازیکن و رفتن چند چهره مطرح و مشهور از تیم استقلال خوزستان و جایگزینی چند جوان با انگیزه به جای قدیمی ها، زمان بردن این رفتن ها و انتخاب های جدید، تیم نتوانست به یک ترکیب قطعی در زمان پیش از آغاز رسمی بازی های لیگ جدید دست پیدا کند.

پور موسوی افزود: لذا با قطعی شدن ترکیب و نفرات تیم، واقعا و به دور از هر گونه بهانه جویی، بازی هفته اول استقلال صنعتی خوزستان مقابل تیم سپاهان اصفهان را باید یک مسابقه تمرینی و دست گرمی  محض قلمداد کرد.

وی ادامه داد: بر اساس بررسی های صورت گرفته تیم به ترکیب نهایی و اصلی خودش تقریبا رسیده است و با جمع بندی کادر فنی و به ویژه محاسبات سرمربی تیم، استقلال خوزستان ،هفته به هفته به ترکیب و روش بازی خودش نزدیک تر شده و امیدواریم با توجه به سبک بازی های جوانان تیم و انگیزه های لازم در این جوانان جویای نام، تیم به نتایج مطلوب تر و پر گل تری دست پیدا کند، اما این درحالی است که حریف اصلی بچه ها، گرمای طاقت فرسا خوزستان است.

پور موسوی خاطرنشان کرد: همچنین با سه روز تمرین و اردوی خوب در شهر گچساران و نیز پشت سر گذاشتن یکی دو بازی دوستانه، کاملا آمادگی داریم تا به مصاف بازی های حذفی با بازی مقابل سپید رود رشت، در اهواز بریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز