رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان:

اشکالات زیادی در برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه وجود دارد

۱۳۹۴/۰۸/۲۴ - ۱۸:۲۴:۳۸
کد خبر: ۳۳۹۷۸۴
اشکالات زیادی در برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه وجود دارد
خبگزاری برنا: رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خوزستان، گفت: مشکلات زیادی در برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه وجود دارد که این مسئله باید بررسی شود.

سیدنورالله حسن زاده در گفتگو با خبرنگار برنا در اهواز با اشاره به اینکه امسال نمایشگاه هفته پژوهش از 14 تا 18 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی خوزستان آغاز بکار می کند، اظهارداشتدر استان خوزستان دو هزار واحد صنعتی داریم که شاید یک هزار و 990 واحد آن دانش خود را خریداری می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت خوزستان با بیان اینکه سامانه ای برای اینکه شرکت های ما دانش داخلی را تدوین کنند وجود ندارد تصریح کردهمچنین بسیاری از زیرساخت ها از قبیل ساختارهای بانکی مناسب توسعه تکنولوژی داخلی نیست که ساختارها باید اصلاح شود و سامانه بانکی ما به فناوری داخلی بها بدهد.

وی صنعت و دانشگاه در کنار هم می توانند بخش مهی از کمبود ها و مشکلات موجود در استان را رفع کنند، عنوان کرداما در حال حاضر شاهد آن هستیم که مشکلاتی در برقراری ارتباط بین صنعت و دانشگاه وجود دارد.

عضو شورای اداری استان خوزستان، ادامه داداین عارضه یابی باید انجام شود و پس از آن می توانیم تدوین دانش داخلی را به صورت پایلوت در استان انجام دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز