انتقاد معاون استاندار خوزستان از عدم حضور برخی دستگاه ها در کنگره خانواده سالم؛

استفاده از لوگوی دستگاه هایی که به مسائل اجتماعی بی تفاوت هستند، نتیجه ای ندارد

۱۳۹۴/۰۸/۲۷ - ۲۰:۰۵:۵۲
کد خبر: ۳۴۱۰۲۱
استفاده از لوگوی دستگاه هایی که به مسائل اجتماعی بی تفاوت هستند، نتیجه ای ندارد
خبرگزاری برنا، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: امروز آرم دستگاه هایی را بر روی پوسترهای کنگره ملی خانواده سالم می بینیم، که در این جلسه حضور ندارند.

فرج اله خبیر در کنگره ملی خانواده سالم که در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، اظهارداشت: زمانی که دستگاه ها در این گنگره حضور پیدا نمی کنند، لازم نیست که آرم این نهادها در پوسترهای کنگره درج شود.

وی به بی تفاوتی بسیاری از دستگاه های اجرایی نسبت به مسئولیت های اجتماعی خود اشاره کرد و گفت: در حالی که این دستگاه ‌ها کار خاصی انجام نمی ‌دهند، استفاده از لوگوهای آنها نتیجه ای ندارد.

معاون استاندار خوزستان، افزود: مدیران این نوع دستگاه ها در خصوص مسائل اجتماعی آموزش ندیده اند و این مدیران باید آگاه باشند که در کنار کارهای اقتصادی که انجام می دهند؛ مسئولیت های اجتماعی نیز متوجه آنها است.

55663

خبیر همچنین عنوان کرد: برگزاری کنگره ملی خانواده در اهواز نشان می دهد مدیریت کشور نسبت به نهاد خانواده توجه دارد.

وی نقش خانواده در توسعه را انکار ناپذیر خواند و گفت: اگر شرایط رشد فرزندان مهیا شود، آینده بهتری برای کشور رقم خواهد خورد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان، اظهارداشت: در کشور با آسیب های اجتماعی جدی بسیاری روبه ‌رو هستیم و تمام این آسیب ها ریشه در تربیت خانواده دارد.

خبیر خاطرنشان کرد: یکی از معضلات مهم این است که فرد به مقررات، کم توجه می ‌شود و به همین دلیل باید از بدو تولد و از مهدکودک آموزش ها جدی گرفته شود تا شاهد نتایجی خوبی در مسایل اجتماعی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز