برای اولین بار در خوزستان:

کانون اصلاح و تربیت اهواز مدرسه دار شد

۱۳۹۵/۱۲/۰۹ - ۰۹:۲۶:۵۸
کد خبر: ۵۲۷۲۴۰
کانون اصلاح و تربیت اهواز مدرسه دار شد
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان گفت: مدرسه «تربیت» به عنوان اولین واحد آموزشگاهی در کانون اصلاح و تربیت اهواز افتتاح شد.

حرج چلداوی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: این مدرسه دارای سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم است و کادر و ساعات آموزشی آن توسط آموزش و پرورش تامین می شود.

وی تأکید کرد: تلاش برای پوشش تحصیلی به صورت 100 درصدی از رسالت های اصلی آموزش و پرورش است و هیچ کسی در استان نباید از نعمت سواد و ادامه تحصیل محروم شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: این واحد آموزشی با همکاری نوسازی و تجهیز مدارس و خیران مدرسه ساز در آینده ای نزدیک به یک مدرسه 6 کلاسه با امکانات مورد نیاز تبدیل می شود.

چلداوی دریافت کد برای مدرسه «تربیت» را پیچیده عنوان کرد و گفت: پیگیری های ویژه ای برای دریافت کد وزارتی برای راه اندازی این مدرسه انجام و باید سعی کرد تا این فضای آموزشی از امکانات و تجهیزات کاملی برخوردار شود.

وی بیان کرد: بر اساس اهداف سند تحول بنیادین، دانش آموز باید مهارت های اساسی زندگی را در مدرسه آموزش ببیند و به عنوان یک «دست ورز» از مدرسه فارغ التحصیل شود.

چلداوی خبر داد: ایجاد واحدهای آموزشی در زندان ها و امکان بهره مندی زندانیان از آموزش های از راه دور، از برنامه هایی است که با شروع سال جدید و با همکاری مشترک مجموعه آموزش و پرورش و امور زندان ها مورد پیگیری قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز