معاون فرماندار شادگان:

کثرت معارضین عامل موثر در عدم تحویل به موقع پروژه های عمرانی شهرستان

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۲:۲۰:۳۲
کد خبر: ۵۳۶۳۵۲
کثرت معارضین عامل موثر در عدم تحویل به موقع پروژه های عمرانی شهرستان
معاون فرماندار شادگان گفت: از عوامل موثر در عدم تحویل به موقع پروژه های عمرانی شهرستان، کثرت معارضین است.

به گزارش خبرنگار برنا از شادگان، نعمت الله آلبوغبیش در جلسه بررسی مشکلات پروژه برق رسانی مسیر دهستان جفال بر ضرورت تمهیدات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه های عمرانی شهرستان تاکید کرد و گفت: وجود و کثرت معارضین، عامل موثر در عدم تحویل به موقع پروژه های عمرانی شهرستان است.

معاون فرماندار شادگان با اظهار تاسف از کثرت معارضین اجرای پروژه های عمرانی افزود، بطور مکرر مشاهده شده که حتی بازسازی پروژه های قدیمی که قبلا اجرا شده اند نیز با معضل وجود معارضین مواجه می‌شوند.

وی با تاکید بر ضرورت تامین و ادای حقوق قانونی معارضین توسط کارفرمایان و دستگاههای اجرایی شهرستان یادآور شد در مقابل ، معارضین باید حقوق خود را از مجاری قانونی پیگیری و از تعطیلی پروژه های عمرانی اکیدا خودداری کنند تا بیش از این شهرستان متضرر نشود.

آلبوغبیش خاطرنشان ساخت هم اکنون عملیات اجرایی پروژه های برقرسانی مسیر دهستان جفال و  کارخانه  تولید رول کاغذ بخش دارخوین بدلیل وجود معارضین به تاخیر افتاده و مذاکره با آنان ادامه دارد.

معاون فرماندار شادگان ابراز امیدواری کرد جلسات برگزار شده در این راستا بتوانند معضل معارضین را مرتفع کند و  در ابتدای سال  ۹۶ شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه های مذکور باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز