رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان تحلیل کرد؛

پیروزی جریان اصلاحات و اعتدال در اولین مناظره انتخاباتی

۱۳۹۶/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۵:۱۷
کد خبر: ۵۵۱۹۲۵
پیروزی جریان اصلاحات و اعتدال در اولین مناظره انتخاباتی
حمید کهرام گفت: ویژگی بارز گفتمان روحانی – جهانگیری، داشتن نگاهی واقع گرایانه و نه عوام فریبانه به مسیر آینده مدیریت کلان کشور است که نشان داد آگاه و مطلع از مدیریت کلان کشور و دارای تسلط کامل به تمامیِ کمی و کاستی های موجود می باشد.

به گزارش خبرنگار برنا از خوزستان، حمید کهرام رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در خوزستان در تحلیل اولین مناظره انتخاباتی، اظهار کرد: اولین مناظره انتخاباتی نشان از پیروزی جریان اصلاحات و اعتدال داشت.

کهرام گفت: با اینکه رقبا تلاش کردند روحانی و جهانگیری را به عنوان نمایندگان وضع موجود در مقابل شدیدترین اتهامات و انتقادات بی جا و غیر منصفانه قرار دهند، ولی مستندات دقیق و آمار ارائه شده از سوی رئیس جمهور و معاون اول ایشان، روند مناظره را به سمتی پیش برد تا مهمترین و عمده ترین دستاوردهای دولت یازدهم که در طول چهار سال گذشته در فضایی عاری از هوچی گری تبلیغاتی با رویکردی علمی و کارشناسانه انجام گرفته بود به سمع  و نظر مردم شریف ایران برسد.

وی افزود: ویژگی بارز گفتمان روحانی – جهانگیری، داشتن نگاهی واقع گرایانه و نه عوام فریبانه به مسیر آینده مدیریت کلان کشور است که نشان داد آگاه و مطلع از مدیریت کلان کشور و  دارای تسلط کامل به تمامیِ کمی و کاستی های موجود می باشد.

نماینده مردم اهواز در مجلس ششم شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مهمترین نکات این مناظره این بود که مردم ناظر دو رویکرد مدیریتی بودند. رویکردی هیجانی، گازانبری، فاقد سیاست و برنامه، پدیده ای که به دوربین نگاه می کند و خلاف واقع می گوید، و در مقابل رویکردی اخلاق گرا، علمی، دانش محور و متواضع در برابر مردم که نماد آن در روحانی – جهانگیری متبلور بود.

ایشان با تاکید به امید به آینده و روشن بودن راه از مسیر تدبیر و عقلانیت، تصریح کرد: مسیر تدبیر و عقلانیت برنده بلامنازعه مناظره بود. امید و عقلانیتی که به یاری تدبیر و درایت همفکری و فداکاری و از خودگذشتگی فعالین سیاسی و مدنی با آرزوی ایران آباد در تمامی ستادهای  روحانی در سراسر کشور  و به خصوص با همدلی و وفاقی مثال زدنی در خوزستان تبلور یافته است.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خوزستان با تاکید بر ادامه راه تدبیر و امید، در پایان یادآوری کرد: فعالیت ستادهای متعدد در سراسر استان خوزستان تنها تکرار یک جمله است؛  "ملت در نیمه راه نمی‌ماند و راه را ادامه می‌دهد. ما از نیمه راه بازنمی‌گردیم."

به گزارش خبرنگار برنا، ستاد انتخاباتی دکتر روحانی از جمله فعال ترین ستادهای انتخاباتی در سراسر استان خوزستان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز