گلمرادی گفت:

ارتقای کیفی و کمی کاروان‌های راهیان نور از خروجی‌های شورای فرهنگ عمومی خوزستان

۱۳۹۶/۰۲/۱۲ - ۱۶:۳۳:۴۴
کد خبر: ۵۵۲۷۹۲
ارتقای کیفی و کمی کاروان‌های راهیان نور از خروجی‌های شورای فرهنگ عمومی خوزستان
عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی خوزستان، ارتقای کیفی و کمی کاروان‌های راهیان نور را از خروجی‌های این شورا توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از بندر امام خمینی(ره)، علی گلمرادی در مورد عملکرد شورای فرهنگ عمومی خوزستان اظهار کرد: جلسات شورای نامنظم برگزار می‌شود البته دلیل اصلی این امر درگیر بودن نمایندگان مجلس برای بررسی برنامه ششم توسعه بود؛ ضمن اینکه اتفاقاتی از جمله آتش سوزی پتروشیمی ها و بحث ریزگردها در استان مشغله‌هایی ایجاد کرد که باعث شد جلسات شورا منظم برگزار نشود.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس دهم با بیان اینکه برگزاری جلسات فرهنگی جزء جلسات مهم در کشور است، گفت: باید به شکل ویژه به جلسات شورای فرهنگ عمومی خوزستان پرداخته شود چون بی‌توجهی به آن حقیقتا نگران کننده است و بنده پیگیری می کنم تا استان برنامه منظمی در این خصوص داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه از سایر اعضای شورا پیگیر مطالب مطروحه در جلسات شورای فرهنگ عمومی خوزستان شده افزود: به دلیل مأموریت‌های اداری که در چند وقت اخیر پیش آمد نتوانستم در جلسات شرکت کنم اما با توجه به اینکه قبلا به عنوان شهردار در استان بودم، با اینگونه جلسات آشنایی دارم.

لزوم کارآمدی و خروجی داشتن جلسات شورا

گلمرادی با بیان اینکه نگاه و رویکرد جدیدی برای طرح در شورای فرهنگ عمومی خوزستان مدنظر دارد، اضافه کرد: جلسات شورا باید کارآمد و موثر بوده و خروجی داشته باشد؛ ایده‌هایی دارم که به امید خدا در سال جاری بیشتر در جلسات بوده و به خوبی و متفاوت با جلسات قبل بتوانیم این جلسات را موثر برقرار کنیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسات شورای فرهنگ عمومی خوزستان چند موضوع مهم مدنظر بوده و در آخرین جلسه که پایان سال گذشته انجام شد، بیشتر به موضوع کاروان‌های راهیان نور، فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت پرداخته شد که کار خوبی بوده و مصوبات آن نیز در مرز شلمچه به خوبی انجام و همه ادارات اجرایی استان ملزم و مکلف شدند که پای کار باشند.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس دهم گفت: در ایام عاشورا نیز در راستای جلسات فرهنگی شورا کار بسیار خوبی در شلمچه به عنوان دروازه ورود کربلا انجام شد که بنده نیز در آنجا حضور پیدا کردم و از اقدامات انجام شده استقبال خوبی شد.

عضو ناظر مجلس در شورای فرهنگ عمومی خوزستان در پایان بیان کرد: به دلیل مرزی بودن خوزستان موضوعات فرهنگی باید با حساسیت‌های ویژه‌ای مورد بررسی قرار گیرد و از این باب باید کاری متفاوت انجام شود؛ همچنانکه مقام معظم رهبری بر مباحث فرهنگی بسیار تأکید دارند و در خوزستان نیز زمینه برای کار بسیار زیاد است و این استان نیازمند توجه، زمان و تخصیص امکانات متفاوتی در حوزه فرهنگی هست.

خبرنگار: رحمان یابری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز