مسئول ستاد بانوان دکتر روحانی در آبادان؛

آبادان پیشانی سیاسی خوزستان است/ لزوم انتخاب آگاهانه رای اولی ها

۱۳۹۶/۰۲/۱۵ - ۰۹:۰۰:۲۰
کد خبر: ۵۵۳۹۵۸
آبادان پیشانی سیاسی خوزستان است/ لزوم انتخاب آگاهانه رای اولی ها
مسئول ستاد بانوان روحانی در آبادان گفت: ما با داشتن سه نماینده در مجلس شورای اسلامی در کنار اهواز به عنوان مرکز استان پیشانی سیاسی خوزستان هستیم و به همین خاطر چهره های معروف و مؤثر سیاسی از هر جناحی علاقمند به حضور در کمپین های انتخاباتی شهرستان آبادان هستند.

ماندانا صادقی در گفتگو با خبرنگار برنا از اهمیت تاریخی انتخابات پیش رو سخن گفت و اظهار کرد: دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت فوق العاده ای برخوردار است چون پیروزی دکتر روحانی پیروزی اصلاح طلبان است و این موفقیت می تواند تضمین کننده برنامه های ما برای مجلس آینده باشد. همچنین چشم انداز سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را شفاف تر و به پیروزی قطعی نزدیک تر می کند.

این نویسنده و روزنامه نگار آبادانی با اشاره به فعال شدن فضای انتخابات در آبادان گفت: خوشبختانه چراغ انتخابات در آبادان بالاخره روشن شد. آبادان از نظر سیاسی دارای ظرفیت های خاصی است و خوشبختانه ما با داشتن سه نماینده در مجلس شورای اسلامی در کنار اهواز به عنوان مرکز استان، پیشانی سیاسی خوزستان هستیم و به همین خاطر چهره های معروف و مؤثر سیاسی از هر جناحی علاقمند به حضور در کمپین های انتخاباتی شهرستان آبادان هستند.

وی با ابراز رضایت از برنامه های ترتیب داده شده از سوی ستاد استان افزود: خوشبختانه ستاد خوزستان در تلاش است که تمامی شهرستان ها بتوانند از حضور چهر ه های سیاسی و اجتماعی استفاده کنند و ما هم با توجه به فرصت کمی که برای تبلیغات در فضای مجازی و دعوت دوستان داشتیم، همچنین با توجه به شرایط گرم هوا، استقبال خوبی از برنامه های افتتاحیه صورت گرفت و دوستان و همراهان دعوت ما را پاسخ دادند که در واقع به خانه خودشان تشریف آوردند.

مسئول ستاد انتخاباتی بانوان دکتر روحانی با دعوت از همه فعالان سیاسی و اجتماعی تمامی جناح ها برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد: همه ما به عنوان کنش گران سیاسی و اجتماعی وظیفه داریم که مردم را به حضور در پای صندوق های رای تشویق کنیم تا به فرایند دموکراتیزه شدن همه نهاد های انتخابی (چه شورا و چه ریاست جمهوری) کمک کرده باشیم.

صادقی در پایان با یادآوری اینکه آینده از آنِ جوانان و نوجوانان است، تاکید کرد: من از همه دختران و پسران رای اولی که در این دوره این شانس را دارند که خودشان مستقیما برای سرنوشت سیاسی شان تصمیم بگیرند خواهش می کنم اولین رای شان را آگاهانه و مسئولانه در صندق بیندازند، زیرا آینده مال آنها است.

لازم به ذکر است که طی حکمی از سوی پروانه ولوی رئیس ستاد بانوان دکتر روحانی، "ماندانا صادقی" رئیس ستاد بانوان دکتر حسن روحانی در آبادان معرفی شد. وی از فعالان سیاسی و رسانه‌ای شهرستان آبادان است که در سال 92 نیز مسئولیت ستاد بانوان دکتر روحانی در آبادان را بر عهده داشت.

همچنین ستاد بانوان دکتر روحانی در آبادان، چهارشنبه هفته جاری ساعت 18 در ساختمان خلیج فارس واقع در خیابان شهید منتظری با حضور جمع کثیری از هواداران و حامیان دولت با سخنرانی"شهربانو امامی" افتتاح شد.

خبرنگار: احمد بن رشیدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز