مشاور وزیر ارشاد:

روحانی نیمه راه را آمده/ رشد و توسعه پایدار کشور در گروی ادامه این راه است

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۰:۰۲
کد خبر: ۵۵۷۷۹۱
روحانی نیمه راه را آمده/ رشد و توسعه پایدار کشور در گروی ادامه این راه است
مشاور وزیر ارشاد گفت: روحانی نیمه راه را آمده و ضمن احترام به سایر کاندیداها معتقدیم که باید با رقابت اخلاقی نسبت به برگزاری انتخاباتی اخلاقی اقدام کنیم؛ قطعا رشد و توسعه پایدار و متوازن این کشور در گروی ادامه این راه فعلی مدیریت ایران است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید رضا موالی زاده در همایش بزرگ برای فردای خوزستان اظهار کرد: 25 سال است که روحانی را از نزدیک می شناسم از سال 71 که با رأی مردم شریف اهواز توفیق خدمتگزاری آنها را در مجلس پیدا کردم.

وی افزود: مباحث بین المللی و دیپلماسی این دولت واقعا قوی است و نوع مذاکرات ناشن دهنده این قدرت است. نقش دکتر روحانی در دوران شکل گیری انقلاب و دوران دفاع مقدس مشخص است و روحانی اولین کسی بود که نام امام را به امام خمینی دادند.

مشاور وزیر ارشاد تصریح کرد: افسران شجامع و بصیر جبهه دیپلماسی در دولت روحانی بسیار خوب عمل کرده، برجام را به سرانجام رسانده و در نهایت سایه تحریم را از کشور برداشتند.

موالی زاده ادامه داد: فعال شدن بیمه و کشتیرانی و همچنین گسترش ارتباطات با بانک های جهانی همه آثار برجام در کوتاه مدت بوده که بروز داده است.

وی عنوان کرد: امنیت موضوع بعدی است و در این منطقه آشوب زده ای که کشورهای همسایه ایران از عدم وجود امنیت رنج می برند ولی ایران کشوری با امنیت بالا هست.

مشاور وزیر ارشاد اضافه کرد: بازسازی اقتصاد بحث بعدی است و اینکه تورم از حالت منفی خارج و تک رقمی شده و همچنین تراز تجاری ایران مثبت شد. این مؤلفه ها نشان می دهند که فندانسیون اقتصاد ایران به خوبی فراهم شده و تحولات بسیار خوبی را در این حوزه شاهد بوده ایم.

موالی زاده بیان کرد: اینکه دولت تلاش کرده تا اقتصاد مقاومتی را پایه گذاری و با جدیت دنبال کند نیز یکی دیگر از اقدامات خوب این دولت است.

وی خبر داد: اعتبارات بسیار خوبی از سوی دولت تدبیر و امید برای خوزستان در زمینه های مختلف از جمله ریزگردها و آب مصوب شده که برای دیدن نتایج آن زمان لازم است.

مشاور وزیر ارشاد تأکید کرد: روحانی نیمه راه را آمده و ضمن احترام به سایر کاندیداها معتقدیم که باید با رقابت اخلاقی نسبت به برگزاری انتخاباتی اخلاقی اقدام کنیم؛ قطعا رشد و توسعه پایدار و متوازن این کشور در گروی ادامه این راه فعلی مدیریت ایران است. ادامه راهی که به صورت طبیعی اگر انجام شود آن وقت می توانیم شاهد رشد کشور ایران باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز