رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان گفت:

بیمارستان امام خمینی آبادان زیر نظر پالایشگاه نیست

۱۳۹۶/۰۲/۲۳ - ۱۶:۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۵۷۸۰۶
بیمارستان امام خمینی آبادان زیر نظر پالایشگاه نیست
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان گفت: بیمارستان امام خمینی این شهرستان (اُ پی دی) زیر نظر این شرکت فعالیت نمی کند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، رضا نعیمی در پی انتشار خبر نحوه برخورد کادر بیمارستان امام خمینی با آتش نشانان مصدوم این شهر اظهار کرد: این بیمارستان به صورت کاملا مستقل زیر نظر وزارت نفت است و شرکت پالایش نفت آبادان در امور این بیمارستان دخالتی ندارد.

وی گفت: حکم ریاست این بیمارستان نیز به صورت مستقیم از سوی مسئول بهداری درمان وزارت نفت صادر می شود.

 نعیمی در پایان افزود: شرکت پالایش نفت آبادان زیر نظر مدیریت پالایش و پخش وزارت نفت و بیمارستان امام خمینی نیز زیر نظر بهداری و درمان وزارت نفت و به طور کاملا مجزا فعالیت دارند.

پیش از این مدیر عامل آتش‌نشانی آبادان با انتقاد شدید از کارکنان بیمارستان امام خمینی آبادان گفته بود: هنگامی که دو آتش‌نشان حادثه‌دیده حین انجام وظیفه را برای مداوا به این مرکز بردیم، در کمال ناباوری به ما گفتند، اول بروید پرونده تشکیل دهید و پول واریز کنید تا ما بتوانیم به شما خدمات ارائه کنیم.

 فرحانی پور با اشاره به واریز ۴۰۰ هزار تومان به حساب این بیمارستان افزود: پس از اعتراض ما به نحوه برخورد کادر بیمارستان، رئیس بیمارستان پس از یک ساعت آمد و سپس خدمات‌رسانی به آتش‌نشانان ما آغاز شد.

وی عنوان کرد: برخورد کادر بیمارستان امام خمینی شرکت نفت با آتش‌نشانان که جانشان به مخاطره افتاده‌بود، غیر قابل قبول و دور از انتظار بود، مسئولان این بیمارستان باید در نحوه برخوردشان با مراجعان به خصوص در مواجهه با حوادثی اینچنینی تجدید‌نظر کنند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز