حماسه ایران؛

حضور مردم در انتخابات تضمین محکمی برای انقلاب است

۱۳۹۶/۰۲/۲۹ - ۱۳:۰۴:۱۱
کد خبر: ۵۶۰۶۲۴
حضور مردم در انتخابات تضمین محکمی برای انقلاب است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور دشمن شکنانه مردم در انتخابات، تضمین محکمی برای مملکت و انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آیت الله عبدالکریم فرحانی پس از حضور در مسجد جوادالائمه یکی از شعب اخذ رای اهواز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالاری دینی است که امروز به برکت وجود امام و مردم انقلابی ما مورد توجه و عنایت ویژه همه مستضعفان در دنیا قرار دارد.

وی افزود: در انتخابات متعددی که در این سال ها در کشور ما برگزار شده نشان دهنده حضور مردم و نظام مردم سالاری است که برای مملکت ما اقتدار امنیت و اسایش را به ارمغان آورده است.

آیت الله فرحانی اظهار کرد: حضور دشمن شکنانه مردم در انتخابات، تضمین محکمی برای مملکت و انقلاب اسلامی بوده و دنیا شاهد همراهی مردم ایران با حضور در انتخابات متعدد با نظام جمهوری اسلامی بوده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مردم با بصیرت ایران با لبیک به رهبر معظم انقلاب با حضور پای صندوق های رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بار دیگر نظام مردم سالاری دینی را در دنیا مطرح و به عرصه ظهور رساندند.

آیت الله فرحانی ادامه داد: مثل همیشه مردم با بصیرت ایران انتخاب درست و اصلحی را بر اساس معیارهای انتخاب اصلح در فرمایشات مقام معظم رهبری انجام می دهند. همراهی با اسلام، همراهی با نظام، اعتماد به مردم، اعتماد به داشته های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی، اجتناب از سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه برنامه روشن و درست در چارچوب اقتصاد مقاومتی و فرهنگ ارزشمند اسلامی از برنامه هایی است که در انتخاب اصلح باید مورد توجه مردم ما قرار بگیرد.

خبرنگار: مهدی ربیع

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز