استاندار خوزستان عنوان کرد:

ضرورت هماهنگی بین بخشی برای تسریع دراجرای طرح های عمرانی شهرداری اهواز

۱۳۹۶/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۳:۲۳
کد خبر: ۵۶۴۸۲۰
ضرورت هماهنگی بین بخشی برای تسریع دراجرای طرح های عمرانی شهرداری اهواز
استاندار خوزستان گفت: برای اجرای طرح های عمرانی بزرگ شهرداری در سطح اهواز به هماهنگی بین بخشی نیاز داریم تا این طرح ها معطل نشوند.

به گزارش خبرنگار برنا غلامرضا شریعتی در نشست بررسی مشکلات طرح های عمرانی اهواز در سرسرای استانداری خوزستان با اشاره به روند پیشرفت طرح های عمرانی شهرداری اهواز اظهار کرد: پیشرفت طرح ها نسبتا خوب بوده اما طرح های بزرگ مثل طرح تقاطع غیرهمسطح جاده و پل ولایت(شهدای خادم سیدالشهدا)، مسیر چنیبه و پل فولاد و شرق آن، زردشت و پل جوادالائمه همه طرح هایی است که به هماهنگی بین بخشی نیاز دارد.

وی افزود: یک جا کار گیر می افتد به مخابرات، یا آبفا، برق واینجاست که استانداری باید با ورود و انجام هماهنگی های لازم کار را پیش ببرد تا هم به خدمات این دستگاه ها آسیب وارد نشود، هم طرح به سرانجام برسد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: طی یک ماه اخیر این طرح ها به خاطر بحث انتخابات کمتر دنبال شد البته معاون عمرانی استاندار پیگیر انجام طرح ها بود و لازم دانستم برای تسریع در انجام کار، این جلسه برگزار شود.

شریعتی گفت: هماهنگی های لازم و زمان بندی برای پیشرفت مرحله به مرحله کار انجام شد که هر کدام از دستگاه ها در یک بازه زمانی مشخص کار را انجام دهند تا هر چه سریع تر شاهد افتتاح طرح ها و بهره مندی مردم از منافع آنها باشیم.

وی با بیان اینکه تسهیل در روند انجام این کارها باعث صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان و ارتباط بین نقاط مختلف شهر می شود، یادآور شد: شهروندان اهوازی به این طرح ها نیاز دارند و زیرساخت های شهری هم از این طرح ها نفع می برند در حالیکه در حالت عادی به شهری به شهری بدون اجرای این طرح ها کلانشهر گفته نمی شود.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه کلانشهر باید قابلیت و زیرساخت هایی داشته باشد که از طریق آنها بتوانیم از لحاظ زیرساختی و جمعیتی شهر را ارزیابی کنیم، اضافه کرد:اهواز از لحاظ جمعیت کلانشهر محسوب می شود اما به لحاظ زیرساخت ها مشکل دارد و در حد یک کلانشهر نیست.

شریعتی گفت: فکر می کنم با اجرای این طرح ها شاهد پیشرفت خوبی در شهر باشیم. البته هنوز درگیر طرح های بزرگ زیادی هستیم که به علت محدودیت منابع هنوز انجام نشده اند و شان و نیاز مردم اهواز است که این کارها انجام شود تا بتوانند از خدمات بهتر وبیشتری برخوردار شوند.

وی ادامه داد: البته توافقات و تفاهم هایی با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء داشتیم که امیدواریم با پیگیری بتوانیم هر چه سریع تر آنها را به مرحله بهره برداری برسانیم تا منافع شان به مردم برسد.تلاش می کنیم تا روند تأمین منابع مالی با سرعت بیشتری پیش رود تا این طرحها به سرانجام برسد.

خبرنگار: مهدی ربیع

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز