رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز:

برخورد پراید و موتورسیکلت در اهواز

۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۶۵۳۶۷
برخورد پراید و موتورسیکلت در اهواز
رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز، از برخورد یک دستگاه خودروی پراید با موتورسیکلت و مصدومیت راکب موتورسیکلت خبر داد.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: با تماس شهروندان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی خبر از برخورد خودروی پراید با یک دستگاه موتور سیکلت بر روی پل شهید دقایقی (کیانپارس) را اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی سازمان سریعا آتش نشانان را با امکانات و تجهیزات تخصصی مورد نیاز از نزدیکترین ایستگاه به محل حادثه اعزام کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله در مدت چهار دقیقه بعد در محل حاضر شدند و با قطع برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین، راکب موتورسیکلت را که دچار مصدومیت شده بود، به آمبولانس اورژانس مستقر در محل انتقال دادند.

رئیس روابط عمومی سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: آتش نشانان پس از انتقال بدنه موتورسیکلت به حاشیه خیابان و عادی شدن مسیر تردد خودروها به عملیات خود را ه پایان رساندند.

حق شناس عنوان کرد: در این حادثه راننده موتور بر اثر شدت ضربه وارده به جلو پرتاب شد که به لطف خدا، به دلیل استفاده راننده موتورسیکلت از کلاه ایمنی تنها دچار جراحات سطحی شده و حال عمومی وی از سوی عوامل اورژانس 115 مساعد اعلام شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز