مدیر آموزش و پرورش خرمشهر خبر داد:

ارزیابی طرح اجرایی «تعالی مدیریت مدرسه» در مدارس خرمشهر

۱۳۹۶/۰۳/۰۸ - ۱۱:۰۳:۱۹
کد خبر: ۵۶۵۳۹۶
ارزیابی طرح اجرایی «تعالی مدیریت مدرسه» در مدارس خرمشهر
مدیر آموزش و پرروش خرمشهر از انجام روند ارزیابی مدارس مجری برنامه تعالی مدیریت مدرسه در این شهرستان خبر داد.

 عبدالحافظ عنبری در گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: مدارسی که مجری برنامه کشوری «تعالی مدیریت مدرسه» در این شهرستان هستند، از اردیبهشت ماه تا نیمه دوم خرداد مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی ادامه داد: برنامه «تعالی مدیریت مدرسه» امسال برای سومین سال در پنج مدرسه ابتدایی، ۱۲ مدرسه مقطع متوسطه اول و سه مدرسه متوسطه دوم به اجرا درآمد در حالی که این برنامه در سال نخست اجرای خود در ۹ مدرسه و در سال دوم در ۱۲ مدرسه به اجرا درآمده بود.

مدیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این برنامه بر اساس معیارها و شاخص های استاندارد وزارت آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار می گیرد که ارزیابی مدارس توسط کارشناس آموزش متوسطه اول انجام می شود و مدارس مجری در سطح شهرستان طبق شاخص های کیفی رتبه بندی می شوند و بعد از آن رتبه بندی در سطح استانی و کشوری نیز انجام می گیرد.

عنبری اظهار کرد: هدف از اجرای برنامه «تعالی مدیریت مدرسه» ارتقای کیفی و دستیابی به استاندارد آموزش و پرورش، نگاه تعالی بخش به فرآیند مدیریتی، افزایش انگیزه مدیران و کارکنان، توسعه فرهنگ کارگروهی در مدرسه و ترویج و تقویت سیستم خودارزیابی است و آموزش و پروش خرمشهر در صدد اجرایی کردن این برنامه و اهدافش در تمامی مدارس شهرستان طی سالهای آینده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز