مدیر عامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان»

هدف صنعت نفت در نقل و انتقالات خرید بازیکن کیفی است

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۱۶:۰۷:۵۵
کد خبر: ۵۶۶۸۰۶
هدف صنعت نفت در نقل و انتقالات خرید بازیکن کیفی است
مدیر عامل موسسه فرهنگی، ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر پیش رو به دنبال جذب بازیکنان باکیفیت هستیم.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، علی عیسی‌زاده اظهار کرد: با یک بازیکن بزرگ از آمریکای جنوبی به توافق اولیه رسیده‌ایم که در صورت نهایی شدن، نام این فوتبالیست را اعلام می‌کنیم.

وی گفت: جلسه‌ای را با یک اسپانسر برگزار کردیم که به توافقات مثبت و اولیه خوبی هم در این زمینه دست پیدا کرده‌ایم البته این جلسات تا رسیدن به توافق نهایی ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص اینکه با حضور فراز کمالوند چه اهدافی را در لیگ هفدهم دنبال می‌کنید، افزود: با حضور کمالوند هدف‌گذاری ما در لیگ هفدهم آن است که در پایان فصل رتبه ما تک‌‍ رقمی شود.

وی در پایان عنوان کرد: در زمینه نقل‌وانتقالات ما خواسته‌های سرمربی تیم را اجرا می‌کنیم و در این راستا تا به امروز کرار، اسدی، بهزادی کریمی، جماعتی و نوشی‌صوفیانی را جذب کرده و با بغلانی و عبدالله‌زاده هم تمدید کردیم. سیاست ما در نقل‌وانتقالات این فصل با گذشته تفاوت دارد و بیشتر از اینکه از نظر کمی به دنبال جذب بازیکن باشیم پیگیر جذب بازیکنان باکیفیت هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز