رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:

برخورد با ال۹۰ عابر بهبهانی را روانه بیمارستان کرد

۱۳۹۶/۰۳/۱۰ - ۲۱:۴۸:۲۵
کد خبر: ۵۶۶۸۵۳
برخورد با ال۹۰ عابر بهبهانی را روانه بیمارستان کرد
رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در اثر حادثه تصادف در جاده بهبهان - خیرآباد یک نفر مصدوم و یک نفر روانه بیمارستان شد.

مجتبی طحان در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به حادثه برخورد خودروی ال90 با یک عابر پیاده اظهار کرد: در پی برخورد یک دستگاه خودروی ال 90 با یک عابر پیاده که در کیلومتر 17مخدر بهبهان به گچساران (بهبهان-خیرآباد) اتفاق افتاد، بلافاصله پس از اعلام حادثه تصادف به مرکز فرماندهی و کنترل عملیات هلال احمر یک دستگاه آمبولانس مجهز به همراه سه امدادگر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، افزود: یک عابر پیاده در این تصادف مصدوم و توسط آمبولانس هلال احمر عازم بیمارستان و فرد دیگر به صورت سرپایی درمان شد.

رئیس روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به ضرورت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان وسایل نقلیه خواستار پرهیز رانندگان از انجام رفتارهای پرخطر ترافیکی در جاده های ارتباطی شد و بر ضرورت تقویت فرهنگ سازی در راستای رانندگی ایمن در جاده های استان تاکید کرد.

طحان تاکید کرد: سرعت، سبقت غیرمجاز و خواب آلودگی مهمترین عوامل تصادفات جاده ای در کشور و خوزستان هستند.

وی گفت: بسیاری از حوادث جاده ای به دلیل بی دقتی در رانندگی و حواس پرتی رانندگان و شتاب بی مورد برای رسیدن به مقصد رخ می دهد.

خبرنگار: مهدی ربیع

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز